MEEE!

Alla inlägg under augusti 2012

Av Julia - 13 augusti 2012 21:53

Jag har ett sår på armen det gör jätteont!! Det är helt rött svider och sticker!!!! Och gör fruktansvärt ont!

Av Julia - 13 augusti 2012 21:40

Bara 20 mil kvar....Jag kommer blogga mer! Åh jag är trött! Här kommer dagens look innan jag somnar! Okej, jag får nog säga vad jag har jag får inte använda blixt i bilen mamma blir bländad och kan inte köra. Och utan blixt blir det Dåligt! Jag har ett linne från ? Och ett spetslinne från abecrombie and fitch och jeansshorts från lindex.

Av Julia - 13 augusti 2012 18:41

Ska spela Subway surf nu hejdå!

Av Julia - 13 augusti 2012 18:38

Nu sitter vi i bilen på väg mot Malmö! P.s sök på det mystiska mrlunkebo eller bara mrlunkebo där finns en film med mig!

Av Julia - 13 augusti 2012 13:02

Av Julia - 13 augusti 2012 12:33

Okej då, sommarlovet är väl hyfsat slut.. Men sommarlov programmet är kvar vi ska dit! Alltså vi ska åka snart och imorgon är det s0mmarl0v som hjäller! Sen kommer vi hem sent på tisdag så på söndag är jag hemma! Just nu sitter jag i soffan och väntar på att mamma ska göra klart det sista Jesper spelar något tvspel, och Jacob spelar minecraft! Jag gör ju iallafall något kul,som är enligt min plikt! BLOGGAR! :)) Fokiwa har snygga grejer ellerhur? Gud jag skulle också vilja ha en webbshop men jag är nog för liten.... Och så måste man kanske typ vara toppenbloggare antar jag. Jag ska iallafall kolla min mail och se om någon liten läsare haar mailat något. P.s du kan alltid maila mig på jullanjuliablogg@hotmail.se

Av Julia - 12 augusti 2012 20:25

Har varit iväg som ni vet jag har åkt Sveriges snabbaste båt och hoppat från en studsmatta rakt ner i havet och så kunde man hoppa på en trampolin. Och sist men minst kan man springa på en liten rullande grej så att man ramlar av!

Av Julia - 12 augusti 2012 15:29

Har inget batteri får blogga mer sen när jag kommer hem för att kunna ta bilder!

Rullande text ;D

Välkommen till min blogg!

Funny!

Presentation


Hejsan! Jag heter Julia är 11 somrar och har fått epilepsi. Såklart jag skriver en del om det men jag är en vanlig person som skriver mycket om hästar och fashion! Hoppas du gillar min blogg. Intressen: MUSIK, DANS, TEATER, HÄSTAR, MODE, NAGELDESIGN M.M!!

Länkar

gotti gotti!

VILKEN ÄR DIN GOTTI GOTT FAVORIT?
 CHIPS.
 Nappar
 saltlakris
 surlakris
 sötlakris
 choklad
 klubba
 pockorn
 sockervadd
 suranappar
 gele`
 Grönsaker och dipp.
 Annat.

©

 

jdjkadflsjgodfi

Senaste inläggen

instagram

 

A magic clock!

Gästbok

Frågerutan!

37 besvarade frågor

Swedish?

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Regn!!

...

Winking Line Smiley

Rolig hamster xD

LEK MED HAMSTERN HAHA, ROLIG HAMSTER xD

Ovido - Quiz & Flashcards