MEEE!

Alla inlägg under december 2012

Av Julia - 31 december 2012 23:27

Gott nytt år!     Tänk att nu är 2012 slut! Nu börjar 2013.. Nu är det året jag blir 11. Nu, nu, & nu!

 

Ha ännu ett underbart år. Hoppas ni fortsätter läsa min blogg 2013.

 

Vad är ditt nyårslöfte? Om du har något.  HEJDÅ 2012!

 




HUR KAN 365 DAGAR GÅ SÅ FORT?

 

 


GOTT NYTT ÅR! NI FÅR BILDER SEN OCKSÅ! 

 




   



 

 

Av Julia - 30 december 2012 14:22

 Hejsan bloggen! Min kompis Filippa har sovit över hos mig! När vi vaknade kvart över tio åt vi frukost! Sen kände vi att vi ville baka! Chockladbollar! mm yummi! Dom var supergoda! Här är en VIDEO!

Vi spelade in när vi bakade alltså! HEJDÅ!




 
 







 

Av Julia - 29 december 2012 12:18

How are you? i´m fine tröja-  lind3x.

Färger att välja på: Grön & Rosa.

Min färg: Grön.

Pris: Vet inte


BILDER;

 

 


super skinny byxor-h&m

färger att välja på- ?

min färg- blå

pris-?


INGA BILDER


 

Av Julia - 29 december 2012 11:57

 



Hej hej! Igår gjorde jag nästan ingenting. Nej ingenting alls typ. Jag spelade.. bloggade....satt... Åt.. Igår åt jag biff med kryddsmör och potatiskroketter om det är inntresant. Fick 84 likes på ab mot min ab mot mobbning! Tack alla!

 

 

Men det var det jag gjorde igår! 

 

 

 



FROM

 

 

 

 

Av Julia - 28 december 2012 13:52

Hej! I detta inlägget vill jag verkligem tacka alla som älskat min artbook om mobbning på moviestarplanet.se! 

 

Tack allihopa! Det betyder verkligen såå himla jättemycket att just du gillat min artbook! Just att du gillade förändrade mycket. VARJE LIKE ÄR VÄRD GULD!

 

JAG HATAR MOBBNING OCH HOPPAS ATT EN DAG VET INGEN VAD ORDET MOBBNING BETYDER.

 

ALLAS LIKE ÄR VÄLDIGT VIKTIG. TÄNK INTE: JAG STRUNTAR I ATT GILLA DET ÄR ÄNDÅ SÅ MÅNGA. 

 

FÖR ALLA LIKES GÖR SKILLNAD. JAG HAR FÅTT 61 LIKES JUST NU OCH DET ÄR JAG TACKSAM FÖR! 

 

61 personer som är med mig och vill få stopp på mobbning. Snälla maila och kommentera detta inlägget. 

 

SÅ TUSEN GÅNGER TACK!



 

Här är en person som gillat min artbook och visat att hon verkligen är emot mobbning!

 

 

 

   

MENAR STOR*


 





HAR SOM SAGT 61 LIKES NU!



   

 

FROM

 

 

   

 jullanjulia@yahoo.com

Av Julia - 28 december 2012 13:26

 

Jag vilar i min säng och tänker.

 

Jag börjar hoppa av glädje! Wihouu! Det är ju lördag!!GODIS!

 

Jag går till min brors rum.


 

Min storebror står vid datorn.

 


-Det är lördag ropar jag!


 

-Jag vet! Säger min brorsa

  

-Då blir det godis! Säger jag och hjular!


 

-Japp! Säger brorsan och ler.

 

-Får jag spela? Hojtar jag.


 

-NEJ! Jag vet inte varför men min brorsa blir rasande.

 

-VARFÖR? undrar jag.


DETTA VAR VECKANS NOVELL!

 

 




 jullanjulia@yahoo.com

 

Av Julia - 28 december 2012 10:45

 

 


Ledsen att det inte blev någon dagens look igår men det var problem med att ladda upp bilderna.






 


Av Julia - 28 december 2012 10:24

Hej! Jag har precis vaknat. Det har varit sent varje dag nu! Jag är jättetrött. Har fortfarande inte fått någon kommentar om mobbning! Hallå?! ;) Men jag har fått 37 likes på moviestarplanet.se om ni skrollar ner till mobbninginlägget. Jag tänkte göra en liten msp- (moviestarplanet)-novell. Tack alla som kollar min blogg och länkar den! TACK! Kommentera gärna också! Jag svarar på allt!            


(Men jag kommer aldrig svara på var jag bor eller privata frågor.)

(Jag kommer strunta i att svara på dumma kommentarer.)


Men tack så jättemycket ni som kollar,kommenterar och länkar min blogg! Tack   !







 




Rullande text ;D

Välkommen till min blogg!

Funny!

Presentation


Hejsan! Jag heter Julia är 11 somrar och har fått epilepsi. Såklart jag skriver en del om det men jag är en vanlig person som skriver mycket om hästar och fashion! Hoppas du gillar min blogg. Intressen: MUSIK, DANS, TEATER, HÄSTAR, MODE, NAGELDESIGN M.M!!

Länkar

gotti gotti!

VILKEN ÄR DIN GOTTI GOTT FAVORIT?
 CHIPS.
 Nappar
 saltlakris
 surlakris
 sötlakris
 choklad
 klubba
 pockorn
 sockervadd
 suranappar
 gele`
 Grönsaker och dipp.
 Annat.

©

 

jdjkadflsjgodfi

Senaste inläggen

instagram

 

A magic clock!

Gästbok

Frågerutan!

37 besvarade frågor

Swedish?

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Kategorier

Regn!!

...

Winking Line Smiley

Rolig hamster xD

LEK MED HAMSTERN HAHA, ROLIG HAMSTER xD

Ovido - Quiz & Flashcards