MEEE!

Alla inlägg under oktober 2012

Av Julia - 31 oktober 2012 18:37

                                       KATEGORI:ROLIGT


...Jag ska gå ut med mina kompisar på halloween! Godis :P! Idag är det halloween!... THIS IS HALLOWEEN!




:D
 

Av Julia - 31 oktober 2012 12:02

Jag sitter och övar på gångertabellerna. Jag kan de redan egentligen! Men vi har höstlovsläxa att gå igenom dem igen!

Av Julia - 31 oktober 2012 11:10

Happy Halloween bloggen! Idag är det halloween! Tänk att det snart är jul... Då ska jag göra vintertema! Har redan fått massa idéer! Och snart blir det jultema närmare advent. Ledsen att det inte blev så mycket inlägg igår, men mobilen dog! Köpte två koftor och en klänning igår, jag köpte dem på second hand. Miljömedvetet och prisvärt! :)

Har precis ätit frukost. Trick or treat!!. :) Kanske om jag hinner, ska jag åka till stallet och gå på Clinic. Vad tycker ni om min nya design? Kommentera!

Hejdå!

//Julia

Av Julia - 30 oktober 2012 18:50

Har lite batteri så måste stänga av men nu ska jag gå på bio med min kompis! Skriver vad jag tycker om filmen sen. Här är också dagens outfit.
Innan och efter ridningen!

Av Julia - 29 oktober 2012 20:02

                 KATEGORI:TV & FILM

 


..på bordet! Nu ska jag se pengarna på bordet! Ett jätteroligt program som är som en frågesport. Eller... ja det är en frågesport! Man vinner pengar som du hör! Men mer får du kolla själv.. Den är på måndag klockan åtta i tv4! Kolla nu!

Av Julia - 29 oktober 2012 19:20

                                  KATEGORI:MAT

 


.. DAGENS MAT!

 


 

Av Julia - 29 oktober 2012 19:15

                 KATEGORI:ROLIGT

 


...Vet att det inte är helg men eftersom det är höstlov är det "helgmys". 

 

 

//JULIA

Av Julia - 29 oktober 2012 19:11

       


//JULIA

Rullande text ;D

Välkommen till min blogg!

Funny!

Presentation


Hejsan! Jag heter Julia är 11 somrar och har fått epilepsi. Såklart jag skriver en del om det men jag är en vanlig person som skriver mycket om hästar och fashion! Hoppas du gillar min blogg. Intressen: MUSIK, DANS, TEATER, HÄSTAR, MODE, NAGELDESIGN M.M!!

Länkar

gotti gotti!

VILKEN ÄR DIN GOTTI GOTT FAVORIT?
 CHIPS.
 Nappar
 saltlakris
 surlakris
 sötlakris
 choklad
 klubba
 pockorn
 sockervadd
 suranappar
 gele`
 Grönsaker och dipp.
 Annat.

©

 

jdjkadflsjgodfi

Senaste inläggen

instagram

 

A magic clock!

Gästbok

Frågerutan!

37 besvarade frågor

Swedish?

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Regn!!

...

Winking Line Smiley

Rolig hamster xD

LEK MED HAMSTERN HAHA, ROLIG HAMSTER xD

Ovido - Quiz & Flashcards