MEEE!

Alla inlägg under april 2012

Av Julia - 13 april 2012 15:01

Jag kommer ha en tävling med väldigt många grenar. Ni måste skriva i kommentar såhär:


Namn: (erat namn)

Ålder: (eran ålder)

Blogg: (eran blogg)

Svar: (Erat svar)


Skriv i kommentar alltså vad ni gissar och så! Om ni vill vara anonyma så behöver ni inte skriva ålder men namn måste jag få veta. Om ni dock inte har en blogg så är det okej ändå. Då är det bara att skriva allt annat + att man inte har blogg såhär

Namn:

Ålder:

Svar:


Jag har ingen blogg.


Så det är okej ändå. Vinsten är :


Att jag skriver i ett inlägg ditt namn ålder och blogg. Kanske i flera inlägg & det kommer förevigt stå där. Om du vill alltså. Förevigt om jag inte raderar bloggen alltså. Det är en svenska gren. Hela tävlngen kanske är en svenska tävling.


Vad står det? (första meningen ska ni inte räkna ut vad det står.



 

Jag bloggar.

Ja gissa nu

vad det står

skriv i svar

vad ni tror

det står ha

haha haha!

 

 

 

Vad tycker ni att det var enkelt eller svårt? Det kan ni också svara på!


Av Julia - 13 april 2012 09:24

Heej! Jag har inte bloggat mycket allt under sissta tiden men det bror på att jag ÄR på västkusten och har inte haft så mycket "tillgång" till datorer. :)  Men jag skriver nu i allafall jag tänkte berätta en sak också! Att jag har alltid varit på bloggplatsen, men jag kanske ska byta till blogg.se! Det betyder inte att jag raderar den här bloggen ÄN utan att jag ska kolla vilken som blir BÄST. Jag säger till om jag börjar på blogg.se och vad bloggen heter så jag kanske ska hålla på lite med det ett tag så ni vet! En bra blogg med blogg.se är en som heter lovisasbilder.blogg.se skriv det men inte på google! Så ni vet vilken blogg jag tänker på när jag säger blogg.se lovisasbilder.blogg.se sen har jag en till blogg som är min storebrors blogg som heter jacoben.blogg.se Så gå in på dem och kolla!

l

lovisasbilder.blogg.se &



jacoben.blogg.se



Båda super bloggarna; jacoben och


lovisasbilder är jättebra, så gå in


och kolla!



  

Rullande text ;D

Välkommen till min blogg!

Funny!

Presentation


Hejsan! Jag heter Julia är 11 somrar och har fått epilepsi. Såklart jag skriver en del om det men jag är en vanlig person som skriver mycket om hästar och fashion! Hoppas du gillar min blogg. Intressen: MUSIK, DANS, TEATER, HÄSTAR, MODE, NAGELDESIGN M.M!!

Länkar

gotti gotti!

VILKEN ÄR DIN GOTTI GOTT FAVORIT?
 CHIPS.
 Nappar
 saltlakris
 surlakris
 sötlakris
 choklad
 klubba
 pockorn
 sockervadd
 suranappar
 gele`
 Grönsaker och dipp.
 Annat.

©

 

jdjkadflsjgodfi

Senaste inläggen

instagram

 

A magic clock!

Gästbok

Frågerutan!

37 besvarade frågor

Swedish?

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Regn!!

...

Winking Line Smiley

Rolig hamster xD

LEK MED HAMSTERN HAHA, ROLIG HAMSTER xD

Ovido - Quiz & Flashcards