MEEE!

Alla inlägg under februari 2013

Av Julia - 24 februari 2013 08:26

Nu är det sportlov!!!!!! Snart är jag med snoawborden i backen!

 

Mina kompisar kommer vara där!   

 

 

Jag kanske inte kan blogga så mycket...... FÖR NU ÄR DET SPORTLOV!!!!!!!!!! Lov i en hel vecka! 



Jag kommer fota massor och lägga ut på bloggen sen! 










Kommentera!

 

 

SES!!

 

 

 

 

 

 

Av Julia - 19 februari 2013 16:07

Just nu är jag sjuk! :( Jag vill vara i skolan! Jag har ont i huvudet! Jaja, till rubriken... Jag vill verkligen göra något! Och då menar jag något kul typ kreaktivt :D. Göra ett eget bakrecept, måla om rummet till en färgglad färg, skriva en glad sång och sen göra en musikvideo, styla om mina klädesplagg med knappar och sådant, hitta nya mathningar i garderoben, pröva och sminka sig som en kändis, sy någonting, göra frisyrer, SKAFFA EN NY STIL SOM VERKLIGEN ÄR JAG... Ja, ni fattar. ^^ Någon som känner som jag? Lämna en liten kommentar och säg vad det kan bero på!

 

Tyvärr, orkar jag inte göra något av det nu eftersom mitt huvud gör ont >,<. Men kommentera...    



I want to find a  style.. 

 


Ha en färgglad kreaktiv dag!

 

 

 


Av Julia - 17 februari 2013 13:16

                           Kawaii+andra speciella stilar. Du är unik!

 

 

Hejsan! Tänkte säga en grej.... Eller flera grejer! Vi börjar med en grej.. ^.^ Visst är de som vågar vara sig själva jättecoola! Som kawaii t.e.x det är ju jättecoolt! Det finns flera bloggar som bloggar om kawaii och japan men jag har valt ut en speciell som jag tycker ni borde kolla in! Tryck HÄR för att komma till hennes blogg. Jag gillar att kolla på alla söta outfits! Jag tror jag börjar gilla Kawaii eller jag måste rätta mig själv, jag tycker den stilen är cool. Fast jag gillar det som är sött, inte riktigt det som är coolt. :) Bra att du vågar vara dig själv!    

 

          Igår(Vad jag gjorde då)

 

Hejsan!  Du kanske undrar vad jag gjorde igår? I sådana fall har du tur för det tänkte jag berätta om! 

 

Igår vaknade jag ungefär kl.10 Jag var väldigt trött :D. Sen åt jag frukost. Sedan gick jag upp och satte mig vid datorn, tog några och tog några roliga bilder på Photo Booth.

 

       Cool?

 








  

Rolig men lite failat att dörren kommer in i bilden.... 

 

 

Haha! En klassiker! Tog effekten kläm ihop! Då blir huvudet "litet & klämt" medans kroppen blir stoor! xD

 

 

 

 Efter det var jag med min kompis på ett cafe´. Mums! När jag kom hem skulle vi ha gäster så jag var hemma ^^.  Barnen fick kyckling till middag. Sen gjorde vi snittar som man fick ta av! MMMM! Så gott! Det är filadelfiaost,  någon grej.., soltorkade tomater på ett rostbröd! Till efterätt skulle vi få creme brule´som jag älskar men jag skulle sova över hos min kompis så jag hann inte... :(. Men då får jag den idag istället! Sen kollade jag på melodifestivalen...

 

 

  

 

                         BILDER(från igår och idag)

 

 

 

 

 

  

 

Den på slutet tog jag på morgonen tidigt då vi gick ut med Happie det är därför hon har pyamas,hon brukar inte ha det. >.< ;D Jag tyckte bilderna var fina!

 

 

 

                                                                                                         


Av Julia - 16 februari 2013 19:30

 

Av Julia - 16 februari 2013 13:02

Gjorde en ny lite enkel header. Vad tycks? Headern är utan tema denna gången! Kom ihåg att jag gör headers! Din header har stor betydelse på dina läsare. Det är väldigt oprovsigt om man inte har transparent bakgrund i headern (genomskinligt.) om man inte har gjort headern ordentligt uppdelad med två olika bakgrunder. Du kan skriva jättebra inlägg men ha en dålig header. Om du har en dålig header klickar man bort dig direkt! En till grej som är oproffsigt är om man har en header som är mindre - som inte sitter ihop i kanten, sådana som liksom sitter vid ena kanten och sen saknas det en bit till liksom... Sista oproffsiga grejen är när bakgrunden är som fyrkanter... Jag gör er design precis som ni vill ha den! Kan klippa in flera bilder i en och så!


Har varit dålig på att blogga, ska försöka bli bättre! Sista gången var ett inlägg på alla hjärtans dag! Kram!



 

Av Julia - 14 februari 2013 15:00

 

Av Julia - 3 februari 2013 13:53

Rullande text ;D

Välkommen till min blogg!

Funny!

Presentation


Hejsan! Jag heter Julia är 11 somrar och har fått epilepsi. Såklart jag skriver en del om det men jag är en vanlig person som skriver mycket om hästar och fashion! Hoppas du gillar min blogg. Intressen: MUSIK, DANS, TEATER, HÄSTAR, MODE, NAGELDESIGN M.M!!

Länkar

gotti gotti!

VILKEN ÄR DIN GOTTI GOTT FAVORIT?
 CHIPS.
 Nappar
 saltlakris
 surlakris
 sötlakris
 choklad
 klubba
 pockorn
 sockervadd
 suranappar
 gele`
 Grönsaker och dipp.
 Annat.

©

 

jdjkadflsjgodfi

Senaste inläggen

instagram

 

A magic clock!

Gästbok

Frågerutan!

37 besvarade frågor

Swedish?

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Regn!!

...

Winking Line Smiley

Rolig hamster xD

LEK MED HAMSTERN HAHA, ROLIG HAMSTER xD

Ovido - Quiz & Flashcards