MEEE!

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Julia - 3 februari 2013 13:53

Av Julia - 3 februari 2013 13:49

Av Julia - 3 februari 2013 10:33

Idag fyller min pappa 43 år!

 

 

 

 

GRATTIS PAPPA!

 

 

 

Du är den bästa pappan på hela jorden! Grattis! 

 

 

 

 

                       I   ♥  U!

 

 

 

 

 

Av Julia - 3 februari 2013 09:33

 

                                                 Mello

 

Igår började mello. Haha, GOSA. Hon såg så tuff ut och hade tuff musik i bakgrunden. Sen så hör man "GOSA,GOSA,GOSA!" Min lillebror tyckte den var jättebra och dansade.   


Haha xD. Jag gillade Skyline mest  & sen Heartbreak Hotel. Det var faktiskt ingen som riktigt var min stil. 


           ♥!!CURRE!!♥

 

Jag provred en häst igår som heter CURRE. Jag blev förälskad i honom!! ♥♥♥ 

 

Om man själv gjorde rätt så gjorde han rätt. En riktig läromästare! Han gick på tygeln! Stor skillnad från ridskolehästarna. Han var framåt och känslig. Om jag kollade rakt fram & satt mitt över honom, då gick han framåt! Han var så gullig! Gråprickig! :) 

 

Han kan göra mycket mer än vad jag kan. Han var inte ett dugg skumpig! Man satt som fastklistrad i sadeln. Åh, vad jag vill köpa honom! Hans galopp var så lugn men ändå framåt! 

 

Man kände sådan skillnad från ridskolehästarna, dom gör inte alltid rätt om man gör rätt, vissa är sega & slöa. JAG VILL KÖPA CURRE! 

 

Nu ska jag spara pengar länge! :D

 

 

                                Middag!

 

Sen åt vi pizza till middag med några som vi känner. Mm, vad gott! Vi bytte julklappar med dom! Jag fick Taylor Swift`s parfym Wonderstuck!! TACK! ♥ Den luktar jättegott! Vi gav dom ett fin fat eller vad man ska säga, handkräm & ett halsband!

 

 

DET VAR EN JÄTTEBRA DAG IGÅR.

 

CURRE...!

 

 

Rullande text ;D

Välkommen till min blogg!

Funny!

Presentation


Hejsan! Jag heter Julia är 11 somrar och har fått epilepsi. Såklart jag skriver en del om det men jag är en vanlig person som skriver mycket om hästar och fashion! Hoppas du gillar min blogg. Intressen: MUSIK, DANS, TEATER, HÄSTAR, MODE, NAGELDESIGN M.M!!

Länkar

gotti gotti!

VILKEN ÄR DIN GOTTI GOTT FAVORIT?
 CHIPS.
 Nappar
 saltlakris
 surlakris
 sötlakris
 choklad
 klubba
 pockorn
 sockervadd
 suranappar
 gele`
 Grönsaker och dipp.
 Annat.

©

 

jdjkadflsjgodfi

Senaste inläggen

instagram

 

A magic clock!

Gästbok

Frågerutan!

37 besvarade frågor

Swedish?

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Regn!!

...

Winking Line Smiley

Rolig hamster xD

LEK MED HAMSTERN HAHA, ROLIG HAMSTER xD

Ovido - Quiz & Flashcards