MEEE!

Alla inlägg under februari 2012

Av Julia - 18 februari 2012 17:01

Här är dagens outfit!



Det är dagens outfit!  


Idag:


Har jag först vaknat och trott att det var skola... :D Men sen kom jag på att det var helg!


Sen åt jag frukost och så... :D


Sen spelade jag och min lillebror LBP= Little big planet... :D


Sen efter en stund orkade jag inte,  så jag gick upp till datan & blogga! <3... :D


Sen när jag hade gjort det (Ganska länge.) Ringde jag en kompis men hon svara inte...

Då ringde jag igen... Sen när hon svara undra jag om vi kunde leka... :D Hon sa ja...


Jag gick till henne & vi starta en skoltidning... :D!


Sen gjorde vi det...! 


Sen gick jag hem dem skulle åka iväg...!  


Och sen skulle vi åka iväg..!


Hejdå! P.s Vi ska åka iväg nu vi har inte gjort det D.s


//Eran bästa Julia!

Av Julia - 18 februari 2012 12:32

Här är några bilder av vårmodet, pasteller, mycket grönt, ljust, mörkt, färgstarkt.!


 


Se vilka kläder! Allt det här på samma gång!         

Av Julia - 18 februari 2012 12:12

Jag ska göra en dikt om vintern haha nu börjar jag,! 


Snön ligger tjock utanför vår dörr,


Snön är så tjock har den aldrig vart förr.


Snowracer pulka eller bara en sjärtlapp?,


Orkar inte vill bara ha zapp.


Snön den faller innanför jackan,


Jag fryser om händer och håller i mackan.


Härligt kyligt men rysligt kallt,


Ha pällsmössa och UGGs tycker alla är ballt.


Hejdå!



Av Julia - 18 februari 2012 11:55

Har bytt header nu! Jag tyckte den blev snygg :).


Vet inte riktigt vad jag ska skriva :)... Så men... Alltså jag har bytt header! ;D



Hejdå! 

Av Julia - 18 februari 2012 11:33

Ska byta header igen men :), det är ju inte alla hjärtans dag längre! 


Så jag ska byta så ni vet tjadå ska byta nu!!



Lördag!

Av Julia - 17 februari 2012 20:06

Wow! Min nya juicy couture väska har kommit! Vad fin den är!


Här kommer några bilder p.s Det räknas som dagens outfit för man ser mina kläder!


'


Här är bilderna! Snygg väska ellerhur? :D


Jag är jätteglad för det! Woho!


//Julia

Av Julia - 14 februari 2012 15:33

Här är en kärleks låt av george! 



Woho! Gilla ni den? Det gör jag i allafall! Ska åka till stallet så ska inte blogga mer tjao!

Av Julia - 14 februari 2012 15:13

Alla hjärtans dag är här idag! Ingen bryr sig bara jag! 


Jag hoppar springer studtsar och ropar! Vaktmästarn stirrar sopar och sopar.


Då blir jag tyst och tittar ner ett tag! Jag tycker det är pinsamt men inte är jag svag! 


När jag går i korridåren kollar du på mig! Inte kan det va för att jag stirrar på dig! 


När jag går till matsalen ditt namn jag viskar! Mattanten bara diskar och diskar!


Nej jag fitta sitta brevid dig! Åh, nej nej nej! 


Nu är hjärta-dag rimmet slut! Hejdå tutili tut! 


Hejdå!



Rullande text ;D

Välkommen till min blogg!

Funny!

Presentation


Hejsan! Jag heter Julia är 11 somrar och har fått epilepsi. Såklart jag skriver en del om det men jag är en vanlig person som skriver mycket om hästar och fashion! Hoppas du gillar min blogg. Intressen: MUSIK, DANS, TEATER, HÄSTAR, MODE, NAGELDESIGN M.M!!

Länkar

gotti gotti!

VILKEN ÄR DIN GOTTI GOTT FAVORIT?
 CHIPS.
 Nappar
 saltlakris
 surlakris
 sötlakris
 choklad
 klubba
 pockorn
 sockervadd
 suranappar
 gele`
 Grönsaker och dipp.
 Annat.

©

 

jdjkadflsjgodfi

Senaste inläggen

instagram

 

A magic clock!

Gästbok

Frågerutan!

37 besvarade frågor

Swedish?

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Regn!!

...

Winking Line Smiley

Rolig hamster xD

LEK MED HAMSTERN HAHA, ROLIG HAMSTER xD

Ovido - Quiz & Flashcards