MEEE!

Alla inlägg under februari 2012

Av Julia - 14 februari 2012 14:45



Hej! Nu är det alla hjärtans dag det måste firas!   Man ger nallar godis eller sånt till den man gillar!

Jag själv gillar en kille!   :) Alla hjärtans dag kommer lägga upp bilder om alla hjärtans dag och annat!  

 

Så håll ögona öppna! Jag Kommer med bilder & inlägg och fina saker! Okej!,

Här kommer första bilden hihi!,


                        

 

Ska lägga ut lite dikter och så sen men tjao!    

 

Av Julia - 9 februari 2012 15:21

Nu har jag bytt header igen! Till min lilla alla hjärtans dag header! Coolt!

Av Julia - 9 februari 2012 15:16

Nu byter jag header till min så kallad "Alla hjärtans dag header."  123!


NU BYTER JAG.....!!!!!!!!!!!!! OM 10

Av Julia - 9 februari 2012 15:16

Nu byter jag header till min så kallad "Alla hjärtans dag header."  123!


NU BYTER JAG.....!!!!!!!!!!!!! OM 10

Av Julia - 9 februari 2012 14:41

Wow! Det är alla hjärtans dag på tisdag om 5 ynka dar!  


Så kommer ni ge något till någon! Hehe, Jag tänkte bjuda på en låt, självklart om kärlek!



Love you love you...! Baby! Nana!


Men jag tänkte att det snart är alla hjärtans dag så jag kanske ska byta header till en alla hjärtans dag header!


Hehe,! Gör det nu ;P


Av Julia - 9 februari 2012 14:29


Idag har shemat i skolans sett ut ganska konstigt! För vi brukar inte sluta ett på tisdagar vilket vi gjorde idag!


Vi hade vekarie för våran fröken " " var sjuk, vikarien var en kille han hette...


Tobir Tobor eller något sånt kommer i vilket fall inte ihåg! :D Men så här såg skoldagen ut; 


Tyst läsning

kommer inte ihåg

Rast

Matte / musik (fast vi kunde inte ha musik hon var sjuk.)

Nåt

lunch + rast

Bild

Slut!

En väldigt sjön skoldag! Fast jag kom inte håg så mycket...!

Maten var; Kycklingklubba & ris bulgur eller vad det nu heter ;D!

Inte min favvo´.

:)!


//Julia

Av Julia - 9 februari 2012 14:24

Kan inte byta header nu orkar inte! Tänkte bjuda på en liten bild istället! '


Hehe!,  

Av Julia - 9 februari 2012 13:48

Har inte kunnat bloggat så mycket! ;´( Har haft mycket att göra, men nu är det dagens outfit! Sen ska jag byta

header igen! :D Haha, men här kommer bilden!   


Gröna byxor från lindex!

Randig kort tröja också från lindex ränderna i blått!

Vitt linne så man inte ser magen!

Det är dagens outfit!'


Ha det gött!


//Julia

Rullande text ;D

Välkommen till min blogg!

Funny!

Presentation


Hejsan! Jag heter Julia är 11 somrar och har fått epilepsi. Såklart jag skriver en del om det men jag är en vanlig person som skriver mycket om hästar och fashion! Hoppas du gillar min blogg. Intressen: MUSIK, DANS, TEATER, HÄSTAR, MODE, NAGELDESIGN M.M!!

Länkar

gotti gotti!

VILKEN ÄR DIN GOTTI GOTT FAVORIT?
 CHIPS.
 Nappar
 saltlakris
 surlakris
 sötlakris
 choklad
 klubba
 pockorn
 sockervadd
 suranappar
 gele`
 Grönsaker och dipp.
 Annat.

©

 

jdjkadflsjgodfi

Senaste inläggen

instagram

 

A magic clock!

Gästbok

Frågerutan!

37 besvarade frågor

Swedish?

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Regn!!

...

Winking Line Smiley

Rolig hamster xD

LEK MED HAMSTERN HAHA, ROLIG HAMSTER xD

Ovido - Quiz & Flashcards