MEEE!

Alla inlägg under februari 2012

Av Julia - 4 februari 2012 14:39


Dagens outfit! Den söta tjejen brevid är min kompis:- Filippa!


Är hoss henne nu! Hon är jätte snäll! Kolla in hennes blogg också; Coola-hallonet.bloggplatsen.se


Har hjälpt henne med en jättesnygg header! 

Av Julia - 4 februari 2012 11:48

Hej! Har bytt header vilken tyckte ni var snyggast?

1. Den här har jag bytt till :).

 


2. Eller den jag hade innan hittar den inte i någon fil tyvärr :(.

Av Julia - 3 februari 2012 11:09

Mår inge bra måste gå upp & lägga mig på soffan! Sorry kan inte blogga ;)!

Av Julia - 3 februari 2012 10:45

Jag blev väkt tidigt för att gå upp.

 
Jag mådde inge bra.
Så jag kunde inte gå till skolan
 
Skulle viljat det!
Jag la mig på soffan & såg en film " A cinderella story".  För er som gillar typ som askungen fast modernare! 
Hon tappar sin mobil istället för glassko! 
En liten trailer av filmen ; 
Det är den :). Hyrd den på headweb! :I Mår ;(!
  
Av Julia - 3 februari 2012 10:34

  • Snälla jag vill ha frågor!
  • Snälla har inte fått några typ!
  • Frågor tack! :I
  • Va snäll och ge frågor!
  • Tack!
  • // Julia :I 

Av Julia - 3 februari 2012 10:32

Oj vad jag är cool! 





Nalle! :D  :)  Min nästan bäste vän! ( Har en aldra bästa vän! )   

Av Julia - 3 februari 2012 10:26

Jag mår dåligt! ;(  Det är sååå tråkigt att vara sjuk!   


Det enda man gör är att ligga i soffan!    Höh!  


Har inte kunnat bloggat så mycket för har varit i skolan & nu är jag sjuk!    


Hoppas jag mår bättre snart!   


Höh...!


// Kram miss is ME! ( Julia )    

Av Julia - 2 februari 2012 17:10

Tja! Våren börjar komma vintern smällter bort! Vår modet = Mint, mint, mint!  Se det söta pastellerna!


Oh!  


Wow! Nu är modeveckan i full gång! Woho! På berns i stockholm! Woho!


Top model sverige har börjat! Woho! Kul, nice! ;D!

Rullande text ;D

Välkommen till min blogg!

Funny!

Presentation


Hejsan! Jag heter Julia är 11 somrar och har fått epilepsi. Såklart jag skriver en del om det men jag är en vanlig person som skriver mycket om hästar och fashion! Hoppas du gillar min blogg. Intressen: MUSIK, DANS, TEATER, HÄSTAR, MODE, NAGELDESIGN M.M!!

Länkar

gotti gotti!

VILKEN ÄR DIN GOTTI GOTT FAVORIT?
 CHIPS.
 Nappar
 saltlakris
 surlakris
 sötlakris
 choklad
 klubba
 pockorn
 sockervadd
 suranappar
 gele`
 Grönsaker och dipp.
 Annat.

©

 

jdjkadflsjgodfi

Senaste inläggen

instagram

 

A magic clock!

Gästbok

Frågerutan!

37 besvarade frågor

Swedish?

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Regn!!

...

Winking Line Smiley

Rolig hamster xD

LEK MED HAMSTERN HAHA, ROLIG HAMSTER xD

Ovido - Quiz & Flashcards