MEEE!

Alla inlägg under november 2012

Av Julia - 29 november 2012 15:16

Av Julia - 29 november 2012 15:11

Av Julia - 29 november 2012 15:08

Tänk att på lördag är det första luckan! Idag är det snö också! Åh!! JUL!

Av Julia - 25 november 2012 11:56

Mamma och pappa har varit på Grand hotel. Vi åkte in och kollade på det nu. Alltså,WOW! Förra veckan bodde Jennifer Lopez här och innan det Lady Gaga. I SAMMA RUM!! Vet inte vart jag ska börja det alldeles egna BIORUMMET,eller det alldeles egna sparummet. De fick i födelsepresent ett rum på Grand. Men sen när de kom sa de "Det är fullt ni får bo i en svit." Dem skrattade t.o.m och sa "Ni kommer få en bra överraskning.." Och detta hade jag aldrig trott. Man tappar hakan alltså. Nämnde jag att Michel Jackson hade stått på balkongen och vinkat när han levde..?

Rummet eller våningen hette The Princess Lilian Svite. Vid hissen kommer kändisarna in i en egen ingång.
Andra bilden ser ni vart.

Det kostade egentligen 75 000 kr men de betalade knappt någonting i jämförelse med det.

Okej hejdå bye bästa svit med utsikt och... :(

BYE!

Får komma dit någon gång då vi har 70 000 över!


Dom hade två balkonger

Av Julia - 25 november 2012 10:57

Nu har jag Vintertema som nog ser på Headern :).

Av Julia - 20 november 2012 15:45

Heej! Nu har jag slutat skolan. Vi hade en vikarie idag, han var Malcom B,s kusin han rappade för oss!! :) Han var duktig!!


Iaf! Idag ska jag till stallet och rida. Måste åka nu!



BYE!




Av Julia - 18 november 2012 13:23

Krig,svält,fattigdom,mobbning. Jag vill ha fred på jorden. Världen är så orättvis! (Detta är bara ett exempel)


Man själv är arg för att man inte fick de där speciella örhängerna på REA i förrigår medan andra barn i andra länder önskar sig ett hem eller kanske t.o.m svälter.


Jag vill skapa fred på jorden. Men jag kan inte göra det själv,alla kan hjälpa till! Man kan inte hjälpa ALLA men alla kan hjälpa någon. 


Jag tror att många av er känner som jag, men inte alla. Alla har rätt att tycka vad man vill (oftast.) Det spelar ingen roll om hur du ser ut, herregud! Alla är bara människor. Alla är lika mycket värda. I vissa land får tjejer inte gå i skolan. 

Snälla hjälp mig & människor som har det svårt att göra världen lite bättre.

 

3 saker du kan göra;

 

  1. Bli fadder- Då hjälper du den familjen genom att skicka pengar med mera så att dem kan köpa mat och gå i skolan.
  2. Samla ihop pengar- Till en by eller land som har det svårt. Du kan göra detta genom att sälja fika, gamla leksaker, försmå kläder eller vad du kan hitta på.
  3. Julklapp-Be din skola att hitta på årets julklapp eller så. Eran skola kanske bestämer vad ni ska ha för något och sen skickar ni in det till t.e.x ett barnhem. (Min skola har haft detta i några år och då får man  köpa tvål,tandborste,tandkräm,ritblock,pennor/penna och sudd.)


Alla har kanske inte möjlighet att göra dem här sakerna & man kanske inte kan tänka på det hela tiden om du blir arg eller ledsen. Men man kan ändå ha i tanken "att vad bra jag har det." Eller att man kanske kan hjälpa till lite. :)

//Julia

 

 

 

 

Av Julia - 18 november 2012 13:20

Här är dagens outfit. Har dansat och ska dansa så detta är mina danskläder :).  

Bye!

Rullande text ;D

Välkommen till min blogg!

Funny!

Presentation


Hejsan! Jag heter Julia är 11 somrar och har fått epilepsi. Såklart jag skriver en del om det men jag är en vanlig person som skriver mycket om hästar och fashion! Hoppas du gillar min blogg. Intressen: MUSIK, DANS, TEATER, HÄSTAR, MODE, NAGELDESIGN M.M!!

Länkar

gotti gotti!

VILKEN ÄR DIN GOTTI GOTT FAVORIT?
 CHIPS.
 Nappar
 saltlakris
 surlakris
 sötlakris
 choklad
 klubba
 pockorn
 sockervadd
 suranappar
 gele`
 Grönsaker och dipp.
 Annat.

©

 

jdjkadflsjgodfi

Senaste inläggen

instagram

 

A magic clock!

Gästbok

Frågerutan!

37 besvarade frågor

Swedish?

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Regn!!

...

Winking Line Smiley

Rolig hamster xD

LEK MED HAMSTERN HAHA, ROLIG HAMSTER xD

Ovido - Quiz & Flashcards