MEEE!

Alla inlägg under november 2012

Av Julia - 18 november 2012 13:15

Justin Bieber Justin Bieber Justin Bieber live i Indonesien, den 23 april 2011 Födelsenamn Justin Drew Bieber Född 1 mars 1994. Bakgrund Stratford, Ontario, Kanada Genre(r) Pop, R&B Instrument Gitarr, piano, slaginstrument, trumpet. År som aktiv 2007– Skivbolag Island Records Artistsamarbeten Chris Brown, Fast East Movement, Jaden Smith, Jessica Jarell, Ludacris, Rascal Flatts, Sean Kingston, Usher Webbplats www.justinbiebermusic.com Justin Drew Bieber, född 1 mars 1994 i Stratford, Ontario, Kanada, är en kanadensisk sångare och skådespelare. Bieber upptäcktes år 2008 av Scooter Braun,som råkade stöta på Biebers videoklipp på YouTube och sedan blev hans manager. Braun ordnade ett möte mellan honom och Usher i Atlanta, Georgia och Bieber skrev snart under ett kontrakt med Raymond Braun Media Group (RBMG), ett samarbetsföretag mellan Braun och Usher,och sedan även ett skivkontrakt med Island Records. Hans debutsingel "One Time" släpptes 2009 och nådde 12:e plats på Canadian Hot 100-listan. Hans debutalbum "My World" släpptes den 17 november 2009 och blev platinacertifierad i USA. Han blev den förste artist som hade sju låtar från ett debutalbum på Billboard Hot 100-listan. Biebers första fullständiga studioalbum "My World 2.0" släpptes den 23 mars 2010 och hade likartade framgångar. Den debuterade inom top 10 i flera länder och blev platinacertifierad i USA. Albumet företräddes av singeln "Baby", som hamnade inom top 10 på listor i hela världen i februari 2010. Musikvideon till låten "Baby" är just nu det mest visade och diskuterde videoklippet på YouTube och var även det mest ogillade videoklippet innan den platsen övertogs av Rebecca Blacks låt "Friday". Sångaren följde upp lanseringen av sitt album med sin första världsturne "My World Tour", remixalbumen "My World Acoustic" och "My World - The Remixes" och en biografisk konsertfilm - Justin Bieber: Never Say Never, som nästan slog rekord som den mest inkomstbringande helgpremiären av en konsertfilm. Han har gett ut självbiografin Justin Bieber: Min historia (originaltitel: Justin Bieber: First Step 2 Forever: My Story) 2010 på förlaget Harper Collins Publishers. Robert Caplin står för fotografierna. I oktober 2011 gavs boken ut på svenska på bokförlaget Nona. Bieber har nominerats och tilldelats ett flertal priser de senaste åren, bland annat som årets artist på American Music Awards 2010.Selena Gomez var Justin Biebers flickvän förut, men han fick snabbt en ny flickvän som är modell.

Av Julia - 17 november 2012 20:44

 


SIMSBILD!  


SIMSBILD!

                                                  
                                                  
   

Av Julia - 17 november 2012 20:23

 

Av Julia - 17 november 2012 10:47

Har inte bloggat mycket. Har bara inte hunnit. Tyvärr :) .

Av Julia - 11 november 2012 08:45

Idag ska jag dansa. :)

Av Julia - 10 november 2012 14:51

Hej idag bloggar jag igen. Det var länge sen jag gjorde det men jag har inte hunnit. Men igår fick jag äntligen min egna dator på mitt rum! Nu kommer jag kunna blogga mer. Idag ska jag iaf till stallet,det är spökrunda där och jag ska gå den! Den är läskig. Ska gå dit med mina kompisar en tjej heter Filippa och har en blogg som heter Blondi-filippa.bloggplatsen.se


Jag bytte nyss pil också till en smiley vad tycks? Igår sovde en kompis över men hon gick idag klockan elva för att hon skulle ha dans. :) Mer ska jag inte göra eller har gjort idag. Hej iaf!

Av Julia - 7 november 2012 13:36

Av Julia - 7 november 2012 13:31

~Dikt~

Nu går jag hem,har dans idag.
Jag går själv, men man är van. ;)
Det är vind den blåser mitt hår
Jag hade ridning igår.
Löven knarrar, där jag går.
Händerna darrar,Hallå! sommarlov? :D
vinden susar, i mitt öra.
Blåsten brusar,har inget mer att göra. Försöker komma på något att skriva.
Men det här är slutet på denna skiva. ;)

Rullande text ;D

Välkommen till min blogg!

Funny!

Presentation


Hejsan! Jag heter Julia är 11 somrar och har fått epilepsi. Såklart jag skriver en del om det men jag är en vanlig person som skriver mycket om hästar och fashion! Hoppas du gillar min blogg. Intressen: MUSIK, DANS, TEATER, HÄSTAR, MODE, NAGELDESIGN M.M!!

Länkar

gotti gotti!

VILKEN ÄR DIN GOTTI GOTT FAVORIT?
 CHIPS.
 Nappar
 saltlakris
 surlakris
 sötlakris
 choklad
 klubba
 pockorn
 sockervadd
 suranappar
 gele`
 Grönsaker och dipp.
 Annat.

©

 

jdjkadflsjgodfi

Senaste inläggen

instagram

 

A magic clock!

Gästbok

Frågerutan!

37 besvarade frågor

Swedish?

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Regn!!

...

Winking Line Smiley

Rolig hamster xD

LEK MED HAMSTERN HAHA, ROLIG HAMSTER xD

Ovido - Quiz & Flashcards