MEEE!

Alla inlägg under november 2012

Av Julia - 6 november 2012 15:07

~Dagens när jag går hem dikt.~

Solen lyser men det är kallt.
Mina händer fryser men det är härligt trots allt. Det ända jag hör är jag som går. Det ända jag gör är att blogga då och då. Man känner att vintern den är påväg. Man längtar till julen jag går på vår väg.

Av Julia - 6 november 2012 14:58

Nu går jag hem från skolan. Idag blev jag klar med veckans mål i matte hade So och NO. Solen lyser men
det är ändå kallt. Man känner att vintern kommer.

Av Julia - 4 november 2012 14:23

Sitter i bilen på väg hem från landstället. Vi stannade och åt på Subway och köpte några grejer.

~Bilder~

Av Julia - 4 november 2012 09:59

Idag åker jag hem.. 6 timmar i bil. :) Vet inte riktigt vad jag ska göra i dag, mer en att sitta i bilen då. Dagen outfit är skepp-&-hoj-tröja. Med gråa mjukisbrallor. Från Lind3x och hollister!

Av Julia - 3 november 2012 22:22

Har en bra App som jag redigerar med! De blir så coola!

Av Julia - 3 november 2012 18:42

Idag är det alla helgons dag.

~Vila i frid morfar~
Vila i frid morfar. Du var verkligen värd att leva. Och du ville verkligen leva. Hela familjen älskar dig morfar! Sista natten förstod du att du inte skulle leva länge till. <3 Vi saknar dig morfar.

Min morfar finns inte längre. :'(

Ha en bra dag.

~Kyrkbilder~

Killen på bilden är min storebror.

Jackejacob.blogg.se

Av Julia - 3 november 2012 10:42

<param


?

Av Julia - 2 november 2012 18:13

Hejsan! Nu bloggar jag faktiskt på datorn. Jag har som en liten sladd som man kopplar in i datorn så får man nätverk! Idag är det xfactor men vi kommer kanske inte kunna se den på grund av vårat dåiga internet! Och dagens outfit? Det går inte att ladda upp.. Jag kommer nog inte kunna lägga upp videoinlägg heller. Detta är nog inte så intressant att läsa. Idag har jag vaknat ätit frukost. Vart i soffan utan att göra någonting. Varit iväg till affären med min lillebror för att köpa SENAP och TUGGUMMIN. Lekt i en park med min lillebror. Spelat kalaha. Kolla på en film. Ätit. Och nu sitter jag framför datorn.


JAG TROR JAG KAN FIXA ETT VIDEOINLÄGG ÅT ER! Jippie!



Rullande text ;D

Välkommen till min blogg!

Funny!

Presentation


Hejsan! Jag heter Julia är 11 somrar och har fått epilepsi. Såklart jag skriver en del om det men jag är en vanlig person som skriver mycket om hästar och fashion! Hoppas du gillar min blogg. Intressen: MUSIK, DANS, TEATER, HÄSTAR, MODE, NAGELDESIGN M.M!!

Länkar

gotti gotti!

VILKEN ÄR DIN GOTTI GOTT FAVORIT?
 CHIPS.
 Nappar
 saltlakris
 surlakris
 sötlakris
 choklad
 klubba
 pockorn
 sockervadd
 suranappar
 gele`
 Grönsaker och dipp.
 Annat.

©

 

jdjkadflsjgodfi

Senaste inläggen

instagram

 

A magic clock!

Gästbok

Frågerutan!

37 besvarade frågor

Swedish?

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Regn!!

...

Winking Line Smiley

Rolig hamster xD

LEK MED HAMSTERN HAHA, ROLIG HAMSTER xD

Ovido - Quiz & Flashcards