MEEE!

Alla inlägg under april 2013

Av Julia - 29 april 2013 17:33

Tjabba tjena mittbena! Nä, skämta bara ^^. Jag tänkte göra lite fredags serier på fredagarna (Bara ibland) om ni skulle vilja, inte så långa utan lite avsnitt varje vecka. Det kan vara på film också men det är bara sådant jag gjort själv. Iaf, jag tänkte faktiskt prata om idag först ^^. Det var så att våra mat"fixare" skulle strejka idag så man skulle ta med mat, sen skulle de inte strejka så man skulle inte ta med mat, sen hade dom inte hunnit beställa så man skulle ha med sig mat iaf, ja, sådär lite upp&ner är ju alltid roligt.. Nu känner jag för att skriva whats up BRO? men nej. xD 


Sedan fick jag  amerikanska pannkakor med nutella så det var ju inte så tråkigt. (Num num)


Sedan gjorde vi lite skolämnen som står i den där läroplanen. 


Jag var kvar på klubben efter skolan och spelade kort med vår klubbenlärare Marie och jag var även med andra klubbenläraren Erik och min kompis Ellen.  Det var kuuwl!

Jaja, jag gillar inte måndagar. Måndagar betyder ungefär: Början på skolan, då är det liksom början....


Idag är jag ändå jätteglad!!!!!!!!!!!!!! FÖR MIN SMINKGREJ HAR KOMMIT OCH DET ÄR BIGGEST LOSER SVERIGE!!!!!!!!!!!!!!! Jippi!


Av Julia - 20 april 2013 21:01

På måndag ska jag på Justin Biebers konsert! DET SKA BLI SÅ KUL! Jag älskar Justin Bieber, han sjunger så bra! Det är en perfekt helg denna helg också! Nu är jag hemma från ett party och imorgon ska några kompisar komma till mig (som också ska på JB konserten) och lyssna på Justin Bieber och allt! Det var så himla kul på partyt, alltså längtar verkligen till nästa! Tack Oscar för att du bjöd mig och resten av klassen :D. Och Grattis! Jag har också fått nya pengar på moviestarplanet, kläder och en sminkpalett!! (köpt för egna pengar) Imorgon ska jag dansa också. ^^ Lite slarvigt inlägg men jag tänke bättre än inget! Vill du veta mer om Justin? Fortsätt läsa!


Enkel fakta om JB:


Namn: Justin Drew Bieber

Född: 1 Maj 1994

Längd: 168cm

Civilstatus: Singel 

Aktuell: Mede turnestopp i Norden och albumet Believe Accoustic.

Hur blev han känd (KORTFATTAT): På youtube


 

Av Julia - 20 april 2013 11:12



 


Denna snygga ögonskuggs "grej" är på väg hem till mig eftersom jag beställt den! Så nöjd! 120 olika ögonskuggor i både glitter och matt färg! Dessutom overkligt billigt!


Och en super snygg bikini men den har jag ingen bild på tyvärr ;(





 

Av Julia - 20 april 2013 10:47


 

Av Julia - 20 april 2013 10:08

På frågan: vilka älskar du mest i världen sa

 

 

jag  inte familj, men jag tänkte att det var

 

 

så  självklart att jag inte behövde säga

 

det.

 

P.s Gjorde videon igår D.s



 

Av Julia - 19 april 2013 20:11

 

Kändisparfymer luktar oftast väldigt gott, dom är roliga att samla på

och ett extra + är att dom alltid är så fint designade! Jag har t.e.x dom på bilden och dom luktar supergott!

 

(Wonderstruck by Taylor Swift)  (Someday by Justin Bieber)

Båda artisterna är super bra! Jag är ju en Belieber så jag älskar verkligen Justin!!! 

 

Rekommenderar!

 

 

 

Maybelline new york The rocket volum express!

 

.Billig!

.Enkel att sätta på! (Jet-glide brush)

.Ger långa mörka fransar med mycket volym! 

.Perfekt resultat!

.Klumpfri!

.Finns i båda färger! (Svart,brunt)

.HELT ENKELT SJUKT BRA MASCARA!

 

Rekommenderas verkligen!



Sista hissen är LÄPPSTIFT!

 

Jag älskar verkligen läppstift i alla färger!!! (Alltså från skala rött till beige) Jag har rött, lite neauturalt beige, knallmörkrosa och knallig ljusrosa! Jag älskar dom verkligen! Det är så snyggt med läppstift! I LOVE IT! Även fast jag inte har det så ofta tycker jag att det är så fint och bra helt enkelt!

 

 

 

 förhoppningar som liksom inte blir av eller vad man ska säga är väldigt tråkigt!

Tummen ner för detta, det är alltid lika tråkigt även om någon inte menar något illa. Speciellt när man gått och längtat.

 

DISS...


Tummen sträcker sig även neråt då man ser något snyggt på nätet som man önskar sig jättelänge men som sen när den kommer visar sig att den inte alls är lika fin eller ens lik den som är på bilden. Nä ush! 

 

 

 

DISS...

 

När man snackar diss börjar man tänka på dåliga förlorare! Det har vi alla blivit utsatta för men det är så jobbigt! Snacka om att förstöra andras glädje när någon/några säger att man fuskat eller typ vi vet ändå att vi vunnit eller så. Varken dåliga vinnare eller dåliga förlorare är speciellt roligt.. Ändå stöter vi på det ofta.

 

KRAMIS!

Av Julia - 17 april 2013 20:51

Förlåt förlåt förlåt för att jag inte bloggar så mycket men det har blivit ganska stressigt med skolan och vänner. 

Nu ska jag faktiskt förklara varför jag inte bloggat så mycket.


Jag tycker verkligen om när ni kommenterar och frågar grejer så då blir jag jätteglad men ^^.. 

Grejen är faktiskt att jag tror ni slöar lite, för jag ser att jag har bra statistik. (: Jag vill gärna ha mer kommentarer och frågor. Jag skulle önska att jag fick massor på en dag. Så om du är inne på bloggen slöa inte! Skriv en fråga i frågerutan, kommentera inlägg! Jag tycker aldrig att någon kommenterar/frågar för mycket jag blir bara glad! Så snälla. Nu tänkte jag ha två skoj på bloggen grejer.

 

FRÅGESTUNDEN ÄR IGÅNG IGEN, 

 

(Fråga i frågerutan)

 

 

OH! PINSAMT!


 

Ni ska skriva pinsamma grejer till mig i

 

kommentar som hänt dig, du kan antingen

 

vara ANONYM eller INTE.

 

Dom  4 roligaste (PINSAMASTE) grejerna

 

kommer upp på bloggen och den som skrivit

 

får en länk. (Om man inte är anonym

 

då får man nöja sig med att få sin grej på

 

bloggen.)

 

 

Så kommentera och fråga!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 


 

Av Julia - 13 april 2013 15:43

Jag är så glad idag men jag vet inte riktigt varför.. Eller jo! För jag ska åka på Justin Biebers konsert med Filippa och en till kompis!!!!!!!!! Wihooo! Tack snällaste Filippa! Du är så snäll och underbar, en riktig bästis forever! :'D Det ska bli så kul! Både du och jag ääälskar Justin Bieber!! Han sjunger så bra ^^. Det är till&med i April, läängtar!  Nämen, vilket intressant inlägg va? Ni ska faktiskt få en låt som Justin Drew Bieber som han heter sjunger! Men först (Ni har inget val.. Nä, skämta men.. ->) Först ska ni gå in på Filippas blogg, det gör du snabbt och enkelt genom att klicka 

 

HÄR! 

 

 

 

*KRAM*

Rullande text ;D

Välkommen till min blogg!

Funny!

Presentation


Hejsan! Jag heter Julia är 11 somrar och har fått epilepsi. Såklart jag skriver en del om det men jag är en vanlig person som skriver mycket om hästar och fashion! Hoppas du gillar min blogg. Intressen: MUSIK, DANS, TEATER, HÄSTAR, MODE, NAGELDESIGN M.M!!

Länkar

gotti gotti!

VILKEN ÄR DIN GOTTI GOTT FAVORIT?
 CHIPS.
 Nappar
 saltlakris
 surlakris
 sötlakris
 choklad
 klubba
 pockorn
 sockervadd
 suranappar
 gele`
 Grönsaker och dipp.
 Annat.

©

 

jdjkadflsjgodfi

Senaste inläggen

instagram

 

A magic clock!

Gästbok

Frågerutan!

37 besvarade frågor

Swedish?

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Kategorier

Regn!!

...

Winking Line Smiley

Rolig hamster xD

LEK MED HAMSTERN HAHA, ROLIG HAMSTER xD

Ovido - Quiz & Flashcards