MEEE!

Alla inlägg under januari 2012

Av Julia - 31 januari 2012 19:46

Kommer inmte riktigt på vad jag ska skriva mer så nu går jag upp ! 


Hejdå föresten Tack alla som tittar det värmer! <3



// Eran Jullan

Av Julia - 31 januari 2012 19:31

Det är fortfarande lite djurmode! Uggs pälsbollsmössa och jackor med hår på. ( Jag har fuskpäls tycker synd om djuren.)


Liten låt jag gillar ska ni få höra på! 


Lite långt intro men ändå!

Av Julia - 31 januari 2012 19:25

Tja igen! ;D ALltså vad ska man skriva äh... Kanske, GE MIG FRÅGOR!   Hihi! Eller gilla min blogg!


Elr skriv kommentarer elr hejdå! Hihi jag har precis kommit hem! Hem ljuva hem! Datan bra bloggen bäst!

HHIHI! HIHI! Hejdå!




// JULLAN 

Av Julia - 31 januari 2012 19:13

I dag börjar topmodell sverige ! Detvill jag se :P! Hihi! I dag! KUL! :D Det är en hiss! Menar liksom att det är bra! 

                                                                 

Tror jag!+ kanske att dem är lite taskiga mot varran ( I topmodeel sverige)


+Men jag tror att det är roligt att se den ändå  fast att dem är taskiga mot varann är en diss! 







                                                       

Ska skriva lite mer inlägg men hejdå för stunden!

                                                           

   

Av Julia - 31 januari 2012 13:40

Hej dagens outfit kommer nu! ;D 




Tja this is me!


Love you!


// Julia :P 

Av Julia - 30 januari 2012 19:59

Gå upp & se familjen annorlunda börjar nu! / Mååndag 30 januari!

Tjadå ska se det själv nu!

Av Julia - 30 januari 2012 19:52

   Har varit och köpt kläder! Eller kläder & KLÄDER. 2 TRÖJOR   EN RANDIG LJUSBLÅ & EN SVART DÄR DET STÅR ; TR

UE ALLTSÅ TRUE FAST TVÅ BOKSTÄVER PÄR RAD!   



hihi!


Dem är jättefina men nu ska jag upp & se familjen annorlunda! Hejdå 


HEJDÅ!


// VÄRLDENS BÄSTA JULIA! 

Av Julia - 30 januari 2012 14:29

NI



DAGENS OUTFIT! COOLT VA?  

NI RÖSTADE FRAMM ATT JAG SKULLE GÖRA DAGENS OUTFIT! VARSÅGOD HÄR ÄR DET! DAG; MÅNDAG. ÅR;  2012

MÅNAD;JANUARI. DATUM; 30

Rullande text ;D

Välkommen till min blogg!

Funny!

Presentation


Hejsan! Jag heter Julia är 11 somrar och har fått epilepsi. Såklart jag skriver en del om det men jag är en vanlig person som skriver mycket om hästar och fashion! Hoppas du gillar min blogg. Intressen: MUSIK, DANS, TEATER, HÄSTAR, MODE, NAGELDESIGN M.M!!

Länkar

gotti gotti!

VILKEN ÄR DIN GOTTI GOTT FAVORIT?
 CHIPS.
 Nappar
 saltlakris
 surlakris
 sötlakris
 choklad
 klubba
 pockorn
 sockervadd
 suranappar
 gele`
 Grönsaker och dipp.
 Annat.

©

 

jdjkadflsjgodfi

Senaste inläggen

instagram

 

A magic clock!

Gästbok

Frågerutan!

37 besvarade frågor

Swedish?

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Kategorier

Regn!!

...

Winking Line Smiley

Rolig hamster xD

LEK MED HAMSTERN HAHA, ROLIG HAMSTER xD

Ovido - Quiz & Flashcards