MEEE!

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Julia - 29 januari 2012 09:25

  Frågor;


Jag upskattar att ni ställer frågor & kommentarer istället för att ni bara ger kommentarer! Det skulle vara väldigt kul!

Tack så mycket i såfall!



Mode; 


Har ni sett det braiga tvprogramet mammor & minimodelller? Jättebra program passar för modeinspererade!

 Det  tipsar jag om :D.  Affärstest;  Vilken är din favvo-affär? (Klädaffär)


1. Hollister


2. H & M


3. Lindex


4. Kappahl


5. Esprit


6. Stadium


7. Gap


8. Bennetton


9. Mexx


10. Diesel


11. Lucca


12. Zara


13. Abercrombie & Fitch


14: Gant


15. Peak Performance


16. OnePiece


17. Annat



Nu på tisdag börjar top model sverige i tv3 20:00 = åtta på kvällen. En liten påminnelse! <3! 


Inne  nu: Skinn, päls, silke = Djurmode! Sött & coolt! Tillexempel: Pälsboll mössa! Wow Delicious!

(Helst med fuskpäls så att alla fina djur får överleva).



Jag gillar?;  


Ni får gärna skriva i kommentaren vad ni skulle vilja att jag lägger till mer i bloggen!  

Eller om ni har något tips som jag kan göra som jag inte gjort! 

För jag tycker bara det är kul att få tips & så!


Dans; 


Ska åka & dansa nu! :D Dans är ett av mina intressen, ( Som ni nog förstått.)

Ska äta på donken innan! ( mc donads :D.) 



Följa bloggen;


Ni vet väll att när man följer en blogg behöver man inte bara gå in på google och läsa den senaste på min blogg.

Du /ni kan följa med bloglovin eller blogkeen! Följ gärna min blogg!


Tjauo;


Hejdå ska sluta blogga nu! Ha det så bra!


// Eran Julia!







Av Julia - 29 januari 2012 08:42

Det var visst  några som läst min blogg! Coolt, hoppas jag blir jättebra på att blogga!


Jag kollar gärna in era bloggar så om ni vill det kan ni bara skriva i kommentar liksom!


Tilexempel ; Vilken bra blogg :D Bla bla bla? Kolla gärna in min blogg "_____".


Jag vill specielt tacka Frida & Freja för deras söta kommentarer :D! 


Ni hade väldigt fina bloggar båda två <3! Frida & Freja ni är veckans kommentar vinnare!


Grattis!! Här kommer bilden till er!  




// Hejdå!  

Av Julia - 29 januari 2012 08:15

Hej! God morgon alihop! Jag ska dansa idag, kul.      


Sen ska jag hänga med en kompis hem, kul!!  



Ska äta på mc först, Kul!  ( Mc donalds )  


Höh... Är lite trött, Höh... Trött, kul...  


Höh! Tänkte lite musik kanske kan pigga upp mig!




Upp & hoppa ligg inte & dra dig... Lala... Nana...!  

  

Tidigare månad - Senare månad

Rullande text ;D

Välkommen till min blogg!

Funny!

Presentation


Hejsan! Jag heter Julia är 11 somrar och har fått epilepsi. Såklart jag skriver en del om det men jag är en vanlig person som skriver mycket om hästar och fashion! Hoppas du gillar min blogg. Intressen: MUSIK, DANS, TEATER, HÄSTAR, MODE, NAGELDESIGN M.M!!

Länkar

gotti gotti!

VILKEN ÄR DIN GOTTI GOTT FAVORIT?
 CHIPS.
 Nappar
 saltlakris
 surlakris
 sötlakris
 choklad
 klubba
 pockorn
 sockervadd
 suranappar
 gele`
 Grönsaker och dipp.
 Annat.

©

 

jdjkadflsjgodfi

Senaste inläggen

instagram

 

A magic clock!

Gästbok

Frågerutan!

37 besvarade frågor

Swedish?

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<<
Januari 2012 >>>

Kategorier

Regn!!

...

Winking Line Smiley

Rolig hamster xD

LEK MED HAMSTERN HAHA, ROLIG HAMSTER xD

Ovido - Quiz & Flashcards