MEEE!

Alla inlägg under mars 2013

Av Julia - 30 mars 2013 16:16

Nu ska ni få se bilderna som aldrig kom upp förut när jag laddade upp dom... Kul. -.-

Av Julia - 30 mars 2013 16:16

Nu ska ni få se bilderna som aldrig kom upp förut när jag laddade upp dom... Kul. -.-

Av Julia - 30 mars 2013 16:11

Nu ska ni få se bilderna som aldrig kom upp förut när jag laddade upp dom... Kul. -.-

Av Julia - 30 mars 2013 08:52

Hej! Nu sitter jag i bilen på väg till mitt landställe! Det är väldigt långt till mitt landställe men jag tänkte passa på att blogga lite. Just nu lyssnar jag på musik, Who says- cover by Tiffany och Megan. Iaf, imorse gick vi upp och såg att "PÅSKHAREN" hade slått in lite påskägg. Jag öppnade och då fick jag godis såklart, men också det jag önskat mig ganska länge!! ROCKET VOLYM EXPRESS MASCARA I BRUNT! Jag fick också en JÄTTECOOL VÄSKA där det står MAYBELLINE NEW YORK en bild och TOP MODEL SVERIGE!! Och en PARFYM från hollister som lukar JÄTTEGOTT och är limited edition!!! (Limited edition är att den bara finns ett tag sen så går den inte att köpa mer...) Ni ska få lite bilder! Ni får också en bild på varför man vill sitta i mitten..

Av Julia - 30 mars 2013 08:38

Hej! Nu sitter jag i bilen på väg till mitt landställe! Det är väldigt långt till mitt landställe men jag tänkte passa på att blogga lite. Just nu lyssnar jag på musik, Who says- cover by Tiffany och Megan. Iaf, imorse gick vi upp och såg att "PÅSKHAREN" hade slått in lite påskägg. Jag öppnade och då fick jag godis såklart, men också det jag önskat mig ganska länge!! ROCKET VOLYM EXPRESS MASCARA I BRUNT! Jag fick också en JÄTTECOOL VÄSKA där det står MAYBELLINE NEW YORK en bild och TOP MODEL SVERIGE!! Och en PARFYM från hollister som lukar JÄTTEGOTT och är limited edition!!! (Limited edition är att den bara finns ett tag sen så går den inte att köpa mer...) Ni ska få lite bilder! Ni får också en bild på varför man vill sitta i mitten..

Av Julia - 30 mars 2013 08:38

Hej! Nu sitter jag i bilen på väg till mitt landställe! Det är väldigt långt till mitt landställe men jag tänkte passa på att blogga lite. Just nu lyssnar jag på musik, Who says- cover by Tiffany och Megan. Iaf, imorse gick vi upp och såg att "PÅSKHAREN" hade slått in lite påskägg. Jag öppnade och då fick jag godis såklart, men också det jag önskat mig ganska länge!! ROCKET VOLYM EXPRESS MASCARA I BRUNT! Jag fick också en JÄTTECOOL VÄSKA där det står MAYBELLINE NEW YORK en bild och TOP MODEL SVERIGE!! Och en PARFYM från hollister som lukar JÄTTEGOTT och är limited edition!!! (Limited edition är att den bara finns ett tag sen så går den inte att köpa mer...) Ni ska få lite bilder! Ni får också en bild på varför man vill sitta i mitten..

Av Julia - 30 mars 2013 08:35

Hej! Nu sitter jag i bilen på väg till mitt landställe! Det är väldigt långt till mitt landställe men jag tänkte passa på att blogga lite. Just nu lyssnar jag på musik, Who says- cover by Tiffany och Megan. Iaf, imorse gick vi upp och såg att "PÅSKHAREN" hade slått in lite påskägg. Jag öppnade och då fick jag godis såklart men också det jag önskat mig ganska länge!! ROCKET VOLYM EXPRESS MASCARA I BRUNT! Jag fick också en JÄTTECOOL VÄSKA där det står MAYBELLINE NEW YORK en bild och TOP MODEL SVERIGE!! Och en PARFYM från hollister som lukar JÄTTEGOTT och är limited edition!!! (Limited edition är att den bara finns ett tag sen så går den inte att köpa mer...) Ni ska få lite bilder! Ni får också en bild på varför man vill sitta i mitten..

Av Julia - 29 mars 2013 22:25


 






Sorry för att jag pratar lite snabbt ibland och säger äääh och typ

 

hela tiden..

 

GRATTIS LILLEBROR ÄLSKAR DIG!

 

Jesper fick också en lott och ett påskägg såklart ;).

 

Jag fick också ett par nya hörlurar av mamma och pappa 

 

 för att jag är duktig i skolan! TACK,älskar er!

 

 

Färg: Korall orange.

 

Märke: Urbanears

 

Jag: tycker urbanears är jättebra! Hörlurarna har bra ljud och man 

 

kan lätt justera "längden." Jag rekomenderar URBANEARS!

 

(Vet att dom är bra min mamma har likadana i vitt som jag

 

fick låna förut, ibland.)

 

 

 

 

Rullande text ;D

Välkommen till min blogg!

Funny!

Presentation


Hejsan! Jag heter Julia är 11 somrar och har fått epilepsi. Såklart jag skriver en del om det men jag är en vanlig person som skriver mycket om hästar och fashion! Hoppas du gillar min blogg. Intressen: MUSIK, DANS, TEATER, HÄSTAR, MODE, NAGELDESIGN M.M!!

Länkar

gotti gotti!

VILKEN ÄR DIN GOTTI GOTT FAVORIT?
 CHIPS.
 Nappar
 saltlakris
 surlakris
 sötlakris
 choklad
 klubba
 pockorn
 sockervadd
 suranappar
 gele`
 Grönsaker och dipp.
 Annat.

©

 

jdjkadflsjgodfi

Senaste inläggen

instagram

 

A magic clock!

Gästbok

Frågerutan!

37 besvarade frågor

Swedish?

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Kategorier

Regn!!

...

Winking Line Smiley

Rolig hamster xD

LEK MED HAMSTERN HAHA, ROLIG HAMSTER xD

Ovido - Quiz & Flashcards