MEEE!

Alla inlägg den 25 mars 2013

Av Julia - 25 mars 2013 19:27

Våfflor, check. Nu har jag ätit våfflor eftersom det är våffeldagen!

Av Julia - 25 mars 2013 18:41

 

Av Julia - 25 mars 2013 18:15

 

Av Julia - 25 mars 2013 18:01

Jag längtar verkligen till klockan nio men ändå inte... Okej, grejen är såhär. Klockan nio ikväll är det final av top model Svergie och jag längtar till programmet som varje måndag men men men... Final betyder att det inte är Top Model Sverige nästa vecka!! :( *Snyft* Top Model Sverige är en modelltävling som man hör på namnet. Josefine och Shams har gått vidare till final! Jag hejar på Shams helt självklart. Ni ska få se en bild på alla som varit med sen än viss tid. Shams är den som oftast gör bäst bilder men på just den här bilden blev Josefine bättre! Håller ni med? Hejar ni på Shams eller på Josefine?  Left a comment!   


...Fast haha jag var inte med irl!





Rullande text ;D

Välkommen till min blogg!

Funny!

Presentation


Hejsan! Jag heter Julia är 11 somrar och har fått epilepsi. Såklart jag skriver en del om det men jag är en vanlig person som skriver mycket om hästar och fashion! Hoppas du gillar min blogg. Intressen: MUSIK, DANS, TEATER, HÄSTAR, MODE, NAGELDESIGN M.M!!

Länkar

gotti gotti!

VILKEN ÄR DIN GOTTI GOTT FAVORIT?
 CHIPS.
 Nappar
 saltlakris
 surlakris
 sötlakris
 choklad
 klubba
 pockorn
 sockervadd
 suranappar
 gele`
 Grönsaker och dipp.
 Annat.

©

 

jdjkadflsjgodfi

Senaste inläggen

instagram

 

A magic clock!

Gästbok

Frågerutan!

37 besvarade frågor

Swedish?

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Kategorier

Regn!!

...

Winking Line Smiley

Rolig hamster xD

LEK MED HAMSTERN HAHA, ROLIG HAMSTER xD

Ovido - Quiz & Flashcards