MEEE!

Alla inlägg den 23 mars 2013

Av Julia - 23 mars 2013 17:47

Jag har fixat en bild och hållit på med det! Jag har övat i svart. Jag blev väldigt nöjd för den blev exakt så som jag ville ha den! Den är ganska avancerad gjord.. Ni kan få se hur den blev!



 

Av Julia - 23 mars 2013 12:10

Hajjsan på er.


Jag tänkte göra dagens outfit, men bara så ni vet har jag mina danskläder på mig för jag ska repa till en show nu kl.1-3 Min dansgrupp och en annan grupp ska göra showen "Annie" nämligen. Det är riktig hård träning eftersom vi inte har så mycket tid att repa. Jag lärde mig en sång och två danser förra gången nu får vi se vad  vi ska lära oss idag! Det är riktigt roligt att dansa och sjunga! Dock har jag forfarande lite ont i huvudet.. Men jag vill och kan inte missa denna gång. Vi kanske bara repar två eller tre gånger. I dont know..


Sen ska jag köpa present till mamma som fyller år på tisdag! Måste gå nu Byee! Lite slarvigt inlägg, I know. Sorry.




DAGENS OUTFIT: Tyvärr blir det ingen video idag utan bara en bild!


 


 Kramis!


Tröja och byxor-hollister


Linne-H&M



Av Julia - 23 mars 2013 10:47

Tack alla underbara läsare!!!!! På sista tiden får jag frågor och kommentarer på bloggen + att jag har jättebra statistik! Ville bara säga tack tack! Humör: Glad :D 


    Snart kommer dagens outfit hoppas ni fortsätter läsa min blogg! Det är så roligt att veta att vissa gillar min blogg! ^^

Så detta är till alla snälla läsare då!



Thanks!

 

//Julia



Rullande text ;D

Välkommen till min blogg!

Funny!

Presentation


Hejsan! Jag heter Julia är 11 somrar och har fått epilepsi. Såklart jag skriver en del om det men jag är en vanlig person som skriver mycket om hästar och fashion! Hoppas du gillar min blogg. Intressen: MUSIK, DANS, TEATER, HÄSTAR, MODE, NAGELDESIGN M.M!!

Länkar

gotti gotti!

VILKEN ÄR DIN GOTTI GOTT FAVORIT?
 CHIPS.
 Nappar
 saltlakris
 surlakris
 sötlakris
 choklad
 klubba
 pockorn
 sockervadd
 suranappar
 gele`
 Grönsaker och dipp.
 Annat.

©

 

jdjkadflsjgodfi

Senaste inläggen

instagram

 

A magic clock!

Gästbok

Frågerutan!

37 besvarade frågor

Swedish?

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Kategorier

Regn!!

...

Winking Line Smiley

Rolig hamster xD

LEK MED HAMSTERN HAHA, ROLIG HAMSTER xD

Ovido - Quiz & Flashcards