MEEE!

Alla inlägg under januari 2013

Av Julia - 31 januari 2013 21:21


Det bara e så att detta är dagens låt!

 

 

Det bara e så...

 

 

 

Av Julia - 31 januari 2013 15:45

♥ Hejsan! Jag tänkte berätta om en artist. Vem jag tänkte berätta om?

 

Tänkte berätta om en kändis som börjar på J.  Han som verkligen kan sjunga och har gjort det länge.. Har ni hängt med nu? Om ni läser noga i texten har ni fått en del ledtrådar.

 

Sångare:hur märker vi det? - i meningen: Han som verkligen kan SJUNGA OCH HAR GJORT DET LÄNGE.

En kille: Hur märker vi det?- I samma mening: Han som verkligen kan....

J: Hur märker vi det?- Det står att han börjar på J!   

 

Har ni gissat? 

 

KLART ATT DET ÄR DEN BERÖMDA SÅNGAREN *Trumvirvel...* JUSTIN DREW BIEBER!


 

 Vissa älskar honom och vissa tycker att han inte är så bra..    Förut gillade jag inte Bieber`s röst så mycket men nu äger han!    Han är nästhögst upp efter min favoritartist Ariana Grande! Har ni sett Justin sjunga när han var liten? Han har verkligen alltid kunnat sjunga! ♥ 

 

Choka kompisarna genom att veta:

 

  1. Han var ihop med Selena Gomez i drygt 2 år.
  2. Han är född 1 mars 1944
  3. Baby var den mest älskade & hatade låten på youtube förut.
  4. Fortsätt läsa så får ni mer information!
  5.  
  6. Justin Drew Bieber, född 1 mars 1994 i Stratford, Ontario, Kanada, är en kanadensisk sångare.

    Bieber upptäcktes år 2008 av Scooter Braun,  som råkade se Biebers videoklipp på YouTube och sedan blev hans manager. Braun ordnade ett möte mellan honom och Usher i Atlanta, Georgia och Bieber skrev snart under ett kontrakt med Raymond Braun Media Group, ett samarbetsföretag mellan Braun och Usher, och sedan även ett skivkontrakt med Island RecordsHans debutsingel "One Time" släpptes 2009 och nådde 12:e plats på Canadian Hot 100-listan. Hans debutalbum "My World" släpptes den 17 november 2009 och blev platinacertifierad i USA. Han blev den förste artist som hade sju låtar från ett debutalbum på Billboard Hot 100-listan.

     Biebers första fullständiga studioalbum "My World 2.0" släpptes den 23 mars 2010 och hade likartade framgångar. Den debuterade inom top 10 i flera länder och blev platinacertifierad i USA.
    Albumet företräddes av singeln "Baby", som hamnade inom top 10 på listor i hela världen i februari 2010.. Sångaren följde upp lanseringen av sitt album med sin första världsturné "My World Tour", remixalbumen "My World Acoustic" och "My World - The Remixes" och en biografisk konsertfilm - Justin Bieber: Never Say Never, som nästan slog rekord som den mest inkomstbringande helgpremiären av en konsertfilm.

    Han har gett ut självbiografin Justin Bieber: Min historia (originaltitel: Justin Bieber: First Step 2 Forever: My Story) 2010 på förlaget Harper Collins Publishers. Robert Caplin står för fotografierna. I oktober 2011 gavs boken ut på svenska på bokförlaget Nona. Bieber har nominerats och tilldelats ett flertal priser de senaste åren bland annat som årets artist på American Music Awards 2010.
    Jag har sett never say never! Har ni? Den är bra!



 


Jag skrev detta inlägg för några dagar sen, men märkte

 

 

att jag  råkat spara det i utkast! 


 

GLÖM INTE ATT SKICKA IN FRÅGOR!


 

FRÅGESTUNDEN SLUTAR IMORGON!

 

 

Cirka kl.6 kanske.

 

 

Så fråga en fråga!

 

 

 

 

 

 

Av Julia - 27 januari 2013 21:06

Godnatt! I morgon är det skola igen då! Tack för alla frågor jag fått idag!


Idag har jag dansat pardans och sen bara varit hemma. :) 


GODNATT!

 

 

Av Julia - 27 januari 2013 20:36














 






byxor: Hollister

(VITT) Linne (Under): H&M

Hoddie: Cubus

Skal: Hund 

Hår: Utsläppt


Har haft på mig detta hela dagen :D.

Av Julia - 27 januari 2013 19:16

Har fått jättemånga frågor! Jag kommer svara på alla frågor i ett videoinlägg+bara svara på fredag eller lördag tror jag :).


Ville bara att ni skulle veta när jag kommer svara! (: Är så sugen på att svara på alla frågor nu men nej... MÅSTE VÄNTA!


 

Av Julia - 27 januari 2013 18:58

Vilken typ är du?


1.Uggs kofta tjol & leggings? MM... En härlig väst och långarmad går också bra!


2.Hög klack med nitar svart t-shirt & skinbyxor? Mm... På tröjan kan det stå God girl med spretiga bokstäver!


3.Mycket glada färger som orange röd & grön? Mm... Diadem med rengnbågens färger!


4.Sötaste jag rosa lila & vit kort tjol med t-shirt till? Mm... Små rosetter som passar mig två tofsar!


5.En hög tofs byxor och sportig tröja? Mm... Sportoutfiten passar mig! Gärna en hårsnodd runt armen!


6. Cool och söt svart tröja med rosa tryck & Jeans räcker? Mm... Lagom söt lagom cool!


Svar: 1. Härliga Hanna


2. Coola Celine


3. Färgglada Fanny


4. Sötaste Stella


5. Sportiga Sara


6.  Lilly Lagom


7. NÅGON ANNAN!


// Vad blev du? Skriv i kommentar!



 

Av Julia - 27 januari 2013 13:04

Hejsan! Tänkte börja med en ny grej!

 

Har något riktigt pinsamt hänt just dig? Vill du dela med dig av den händelsen? Varje vecka (om jag får in några) väljer jag ut några pinsamma grejer som hänt och skriver på bloggen.

 

Den absolut pinsammaste händelsen vinner en länk & får desutom stå under veckans värsta i ett inlägg!

 

Om du bara vill dela med dig av den men inte vill vinna en länk så att man ser att det är du kan du skriva anonym i URL och SÄNDARE men om du tycker det är för tråkigt kan du ju alltid skriva: Från den som... typ :). 

 

Jag vill alltså ha pinsamma händelser eller bara roliga händelser! Ni förstår nog vad jag menar jag vill ha grejer som man kan skratta lite åt, alltså inte bara pinsamma (:. 

 

Glöm inte att skicka in pinsamma händelser + frågor till frågestunden nu! Ett litet klick bara :). 

 

Hejdå kompisar!

 

 

Behöver frågor & pinsamma händelser!

 

 

 

Av Julia - 26 januari 2013 19:52

Tänkte skriva om lite kändisar idag. Ni får gärna skriva i kommentaren om ni önskar att jag skriver om någon speciell kändis i nästa gång. Idag tänkte jag skriva om min favorit kändis. Ariana Grande. Ni vet säkert vem det är. Om ni inte vet läs vidare! Hon är mest känd i sin roll som cat i victorius på nickelodeon, men är även  sångerska och dansare. Jag älskar hennes röst! Hon är från Usa,Florida närmare bestämt Boca Raton. Hennes första singel hette Put Your Hearts up. Hon sjunger poplåtar. Här är put your hearts up!

 



 Här är en annan låt- Vienna




 

 

 

 

 

Rullande text ;D

Välkommen till min blogg!

Funny!

Presentation


Hejsan! Jag heter Julia är 11 somrar och har fått epilepsi. Såklart jag skriver en del om det men jag är en vanlig person som skriver mycket om hästar och fashion! Hoppas du gillar min blogg. Intressen: MUSIK, DANS, TEATER, HÄSTAR, MODE, NAGELDESIGN M.M!!

Länkar

gotti gotti!

VILKEN ÄR DIN GOTTI GOTT FAVORIT?
 CHIPS.
 Nappar
 saltlakris
 surlakris
 sötlakris
 choklad
 klubba
 pockorn
 sockervadd
 suranappar
 gele`
 Grönsaker och dipp.
 Annat.

©

 

jdjkadflsjgodfi

Senaste inläggen

instagram

 

A magic clock!

Gästbok

Frågerutan!

37 besvarade frågor

Swedish?

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Regn!!

...

Winking Line Smiley

Rolig hamster xD

LEK MED HAMSTERN HAHA, ROLIG HAMSTER xD

Ovido - Quiz & Flashcards