MEEE!

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Julia - 8 januari 2013 20:50

Denna bild som jag redigerat är tänkt som om den ska se väldigt gammal ut. Som om någon ritat av en person. Och sen har man hittat den gamla målningen nu. Ni ska få se!

   

         FÖRE: 

 

                 EFTER:

 

 

Den ser liksom gammal ut!

 

 


Av Julia - 8 januari 2013 19:47

Tjoo allihopa! Då tänkte man berätta vad man gjort idag då! Idag började skolan... Det var kul att träffa alla kompisarna! Som tur var det sovmorgon till klockan tio, annars skulle jag aldrig orkat! Så det blev en ganska kort dag.. Vi slutade halv 3. Vi jobbade med diagram (matte), Rapptext (musik),  Allt möjligt (NO). Lunchen var Pasta Carbonara, vilket inte är min favorit. När jag & min kompis gick hem var det dags för ridning! På ridningen red jag en ponny som heter Jonna, en rund vit ponny. Det gick bra! Vi övade mycket utan stigbyglar. Efter det kom jag hem och dushade. Sedan åt jag middag.. Mm, vad gott... Kyckling i starka kryddor och tomatsallad! MMMM!!!!!!!! Nu sitter jag och bloggar!


Ni ska få se rappen vi gjorde i skolan!! Jag valde inte texten... Bara så ni vet!  


Bertil åt på sin paprika när han var påväg till Afrika.

Han har fiskat och diskat hela dan, nu så sitter han på sitt plan. 

Han var påväg till australien flög fel & hamna i Italien.

Där var det hästar och bestar som käkar och festar. Ja, men inte som dom mesta.


Lite konstig...   


 

Av Julia - 8 januari 2013 19:44



Gulliga!


 

Av Julia - 8 januari 2013 19:40

Det blir tyvärr ingen dagens outfit idag eftersom jag precis bytt kläder och duschat! ;)

Passa på och skicka in frågor nu!!


 

Av Julia - 8 januari 2013 09:45


 

Rullande text ;D

Välkommen till min blogg!

Funny!

Presentation


Hejsan! Jag heter Julia är 11 somrar och har fått epilepsi. Såklart jag skriver en del om det men jag är en vanlig person som skriver mycket om hästar och fashion! Hoppas du gillar min blogg. Intressen: MUSIK, DANS, TEATER, HÄSTAR, MODE, NAGELDESIGN M.M!!

Länkar

gotti gotti!

VILKEN ÄR DIN GOTTI GOTT FAVORIT?
 CHIPS.
 Nappar
 saltlakris
 surlakris
 sötlakris
 choklad
 klubba
 pockorn
 sockervadd
 suranappar
 gele`
 Grönsaker och dipp.
 Annat.

©

 

jdjkadflsjgodfi

Senaste inläggen

instagram

 

A magic clock!

Gästbok

Frågerutan!

37 besvarade frågor

Swedish?

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Regn!!

...

Winking Line Smiley

Rolig hamster xD

LEK MED HAMSTERN HAHA, ROLIG HAMSTER xD

Ovido - Quiz & Flashcards