MEEE!

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Julia - 5 december 2012 15:19

Tjabba tjena mina vänner! Ville först säga till alla er att jag såg att jag skrivit "chritsmas" istället för "christmas...." Så jag bytte header igen ;). Jaja, just nu sitter jag vid datan och för sjätte gången lyssnar jag på 

Justin Bieber - Mistletoe    

 

för sjunde gången.. Ni fick länken.. Älskar den låten ärligt talat!  Speciellt musikvideon ni bara MÅSTE se den! Om ni inte sett den typ 107 gånger (som jag) redan gjort!   Okej nu spelas den för 11 gången..... 111 då.   Ska ha egentligen ha hiphopuppvisning idag, men det gick inga tåg ;( p.g.a snöstorm. Mamma hinner inte fram heller, p.g.a massor av lastbilar som inte kan åka ner för en backe. D:  Kan inte hålla räkningen nu på hur många gånger jag hört den låten nu.... Jaja bye!   

 





Av Julia - 5 december 2012 15:12

Rullande text ;D

Välkommen till min blogg!

Funny!

Presentation


Hejsan! Jag heter Julia är 11 somrar och har fått epilepsi. Såklart jag skriver en del om det men jag är en vanlig person som skriver mycket om hästar och fashion! Hoppas du gillar min blogg. Intressen: MUSIK, DANS, TEATER, HÄSTAR, MODE, NAGELDESIGN M.M!!

Länkar

gotti gotti!

VILKEN ÄR DIN GOTTI GOTT FAVORIT?
 CHIPS.
 Nappar
 saltlakris
 surlakris
 sötlakris
 choklad
 klubba
 pockorn
 sockervadd
 suranappar
 gele`
 Grönsaker och dipp.
 Annat.

©

 

jdjkadflsjgodfi

Senaste inläggen

instagram

 

A magic clock!

Gästbok

Frågerutan!

37 besvarade frågor

Swedish?

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Kategorier

Regn!!

...

Winking Line Smiley

Rolig hamster xD

LEK MED HAMSTERN HAHA, ROLIG HAMSTER xD

Ovido - Quiz & Flashcards