MEEE!

Alla inlägg under augusti 2012

Av Julia - 30 augusti 2012 18:36

Så nu undrar jag vad vill du / ni att jag ska blogga om skriv i kommentar!


Brittney Spears till the world ends:

BRA?   


Av Julia - 30 augusti 2012 18:19

Hej nu sitter jag i mitt rum med min dator! Och jag tänkte blogga lite... känns så kul att blogga på dator har bloggat på telefonen hela sommarn! :( Men jag kan inte lägga upp bilder tyvärr. Jag har ingen kaemra på min egna dator.. men ni kan alltid få se lite gamla bilder om det är okej? Någon bild har jag väl!

på sommarn en häst:

  vet inte om jag laggt upp den här bilden förut men den är väldigt fin tycker jag så jag kan lägga upp den nu!   Roliga smileys man kan göra va? (stavas smiley såhär??) 


JUSTIN BIEBER... Nu undrar jag det är ju massor som Äälskar Justin Bieber och vissa som tycker att han är... sjunger dåligt helt enkelt. Vad tycker du om du verkligen menar det själv och att inte alla andra får bestämma. 

Dethär är Justin Bieber med baby...


vad tycker du??

Av Julia - 25 augusti 2012 14:59

Av Julia - 25 augusti 2012 14:51

Copyright!

Av Julia - 25 augusti 2012 14:41

Av Julia - 23 augusti 2012 18:26

Fokis.se är världens bästa blogg! Jag vet att hon är liksom skärnbloggare men ändå! För er som inte känner igen Foki, kolla på den! P.s här får ni en bild! Men det är jag som skre världens bästa blogg! + dagens lookie!

Av Julia - 19 augusti 2012 12:35

Jag har laddat ner en gratis App som heter pici booth den är jättebra! Mest för att jag inte behöver hålla i tellefonen när jag tar bild, alltså trycka på "bild knappen". Utan jag kan trycka på "bild knappen" och sen räknar den ner 123 sen tar den bild. Man tar 4a bilder. Sen kan man välja en "färg" svartvitt sepia och mer.

Av Julia - 18 augusti 2012 18:40

Rullande text ;D

Välkommen till min blogg!

Funny!

Presentation


Hejsan! Jag heter Julia är 11 somrar och har fått epilepsi. Såklart jag skriver en del om det men jag är en vanlig person som skriver mycket om hästar och fashion! Hoppas du gillar min blogg. Intressen: MUSIK, DANS, TEATER, HÄSTAR, MODE, NAGELDESIGN M.M!!

Länkar

gotti gotti!

VILKEN ÄR DIN GOTTI GOTT FAVORIT?
 CHIPS.
 Nappar
 saltlakris
 surlakris
 sötlakris
 choklad
 klubba
 pockorn
 sockervadd
 suranappar
 gele`
 Grönsaker och dipp.
 Annat.

©

 

jdjkadflsjgodfi

Senaste inläggen

instagram

 

A magic clock!

Gästbok

Frågerutan!

37 besvarade frågor

Swedish?

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Regn!!

...

Winking Line Smiley

Rolig hamster xD

LEK MED HAMSTERN HAHA, ROLIG HAMSTER xD

Ovido - Quiz & Flashcards