MEEE!

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Julia - 8 augusti 2012 22:15

Jag kan inte blogga mer nu jag är så trött så jag ska nog vila nu! Vi syns imorgon! :))

Av Julia - 8 augusti 2012 22:13

Gud vad jag är trött!! Jag var ute och sprang imorse rätt tidigt för mig sen har jag laggt mig sent de senaste dagarna. :) Snart somnar jag! :D

Av Julia - 8 augusti 2012 21:15

Det känns som om det var tusen år sen vi åt tacos och äntligen tacos!! Känns som en lördag eller fredag! :)

:D

Av Julia - 8 augusti 2012 21:10

A angel! I,m a angel!! :p

Av Julia - 8 augusti 2012 20:48

Heej! Jag tänkte göra en omröstning i ett inlägg istället för på kanten i menyavdelningen. Jag gör ett "experiment" om vilken affär som ni mest gillar. Jag vill att så många som möjligt är med alltså får du gärna kommentera vilken du gillar. Det finns massor av affärer men du har säkert en favorit. :)) Jag vill också tacka alla som kollar på min blogg! Och säga att jag blir alltid så glad när jag loggar in på bloggen och det står: tex.
En ny kommentar
Två nya frågor.

Tackar!!

:))

Av Julia - 8 augusti 2012 20:22

Det här går ut på att jag har tagit skärmavbild på några appar på min telefon sen ser ni att tre / två appar har svart under sig: alltså har jag strukit bort namnet på appen och ni ska gissa vad det heter. Bara och sätta igång!

Av Julia - 8 augusti 2012 20:16

Av Julia - 8 augusti 2012 13:59

Tävling; gissa bilden

Rullande text ;D

Välkommen till min blogg!

Funny!

Presentation


Hejsan! Jag heter Julia är 11 somrar och har fått epilepsi. Såklart jag skriver en del om det men jag är en vanlig person som skriver mycket om hästar och fashion! Hoppas du gillar min blogg. Intressen: MUSIK, DANS, TEATER, HÄSTAR, MODE, NAGELDESIGN M.M!!

Länkar

gotti gotti!

VILKEN ÄR DIN GOTTI GOTT FAVORIT?
 CHIPS.
 Nappar
 saltlakris
 surlakris
 sötlakris
 choklad
 klubba
 pockorn
 sockervadd
 suranappar
 gele`
 Grönsaker och dipp.
 Annat.

©

 

jdjkadflsjgodfi

Senaste inläggen

instagram

 

A magic clock!

Gästbok

Frågerutan!

37 besvarade frågor

Swedish?

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Regn!!

...

Winking Line Smiley

Rolig hamster xD

LEK MED HAMSTERN HAHA, ROLIG HAMSTER xD

Ovido - Quiz & Flashcards