MEEE!

Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av Julia - 11 augusti 2012 21:50

Ni som är vakna slå på fyran det är BERG FLYTTAR IN!!!!! God natt bloggen! :)

Av Julia - 11 augusti 2012 21:29

Har varit dåligt på det här med "veckans" och "dagens" så nu bestämmer jag att jag inte har något sånt förutom "dagens look" men nu ska jag i allafall göra hiss eller diss! Ps nu är det Olly murs!!!!!

Hiss!

Jag har kollat på wakeboard SM!

Ätit på Bella gästis

Vi badade på st görans ö

Vi åkte ring

Diss


En våg drog ner mig så jag ramla av ringen!

Jag gjorde illa mig på halsen

Jag blev nypt av en krabba ( AAAJ!)


Jag gjorde illa mig på halsen igen!

Tack så mycket ni som kollat på min blogg idag vi syns imorgon!

Av Julia - 11 augusti 2012 20:47

Vet inte om det blir så mycket mer inlägg idag. Vi får väl se kanske något till men inte nu på en stund! :)

Av Julia - 11 augusti 2012 20:39

1: Fångarna på fortet 24 augusti

2: Robinson revanschen måndag 20 augusti
Nu sjunger dead My april hejdå!

Av Julia - 11 augusti 2012 20:17

Ser Sommarkrysset nu sitter i soffan och myser! Nu sjunger amanda fondell! Snart är det väl någon annan som ska sjunga! Åh blir så sugen att gå på Grönalund har inte gått där någon gång i år!! Slå på tvn ta fram godiset och byt till fyran! Lördag betyder myskväll! Imorgon blir det lite paket en fyller år! :)) Nu är det reklam!

Av Julia - 11 augusti 2012 20:02

Såg ett program nyss det heter
PÅ BAR GÄRNING det var faktiskt rätt spännade!
Nu är z

Av Julia - 11 augusti 2012 18:59

Gud vad jag är trött!
Vet faktiskt inte varför men jag har liksom ont i huvudet. Jaja så farligt är det inte jag är glad bara lite Trötter!


Det är inte så långt kvar nu tills skolan börjar känns rätt kul att börja med alla aktiviteter och skolan...,
Jag kanske skulle kunna vänta några veckor tills skolan börjar tanken att gå upp tidigt och sätta sig vid skolbänken mår jag inte så bra av... :))
Mest för att jag vaknar typ 10/11 på morgorna!

Njae att gå upp tidigt är inte så värst lockande... :)
Men att börja rida, och dansa, träffa kompisar, träffa min lärare det är lockande :).


Jaja Sitter i sängen och bloggar inte så värst spännande... Men jag orkar inte göra såmycket mer spännade just nu. Men sen kanske jag hoppar ner för trappan och öppnar chipspåsen tar upp ett chips och mums! :))
Om jag får alltså. Pappa lagar mat nu, hamburgare är faktiskt inte såsugen på det men kanske kan få ner någon bit :)!

Av Julia - 11 augusti 2012 18:37

Gud Foki är så duktig på att blogga, inte bara inlägget utan mer att hon har snygg design! Och så har hon en egen shop fokiwa.net verkligen bravo bravo! Igentligen var det inte Foki jag skulle prata om men jag råkade kolla in igen och WOW ;) liksom. Jaja, jag har varit på wakeboard/wakeskates väldigt länge men det var kul! Så himla fint väder! :)) Alla fall i Sverige. Det kunde gärna var minst 30 grader varmt! Jag älskar varmt!! ;) Om man har mycket vatten vid hands!

Bilder från kvällen

Rullande text ;D

Välkommen till min blogg!

Funny!

Presentation


Hejsan! Jag heter Julia är 11 somrar och har fått epilepsi. Såklart jag skriver en del om det men jag är en vanlig person som skriver mycket om hästar och fashion! Hoppas du gillar min blogg. Intressen: MUSIK, DANS, TEATER, HÄSTAR, MODE, NAGELDESIGN M.M!!

Länkar

gotti gotti!

VILKEN ÄR DIN GOTTI GOTT FAVORIT?
 CHIPS.
 Nappar
 saltlakris
 surlakris
 sötlakris
 choklad
 klubba
 pockorn
 sockervadd
 suranappar
 gele`
 Grönsaker och dipp.
 Annat.

©

 

jdjkadflsjgodfi

Senaste inläggen

instagram

 

A magic clock!

Gästbok

Frågerutan!

37 besvarade frågor

Swedish?

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Regn!!

...

Winking Line Smiley

Rolig hamster xD

LEK MED HAMSTERN HAHA, ROLIG HAMSTER xD

Ovido - Quiz & Flashcards