MEEE!

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Julia - 10 augusti 2012 13:45

Nu ska jag sopa och mocka efter hästarna! Jag ledde precis ut de till hagen! Jag ska fixa det andra... Snart!

Av Julia - 10 augusti 2012 13:45

Nu ska jag sopa och mocka efter hästarna! Jag ledde precis ut de till hagen! Jag ska fixa det andra... Snart!

Av Julia - 10 augusti 2012 13:39

Nu ska jag sopa och mocka efter hästarna! Jag ledde precis ut de till hagen! Jag ska fixa det andra... Snart!

Av Julia - 10 augusti 2012 11:31

Vi måste fira! Vi måste fira att jag har 20 sidor! Man ska alltid fira när det är jämnt! Eller kanske bara när det är tiotal! Alltså som 10 20 30... Hur ska vi fira? Jo, det har jag tänkt ut vi ska bryta bloggtittel och färger text och massor av inlägg och så! Det kommer va så kul!! Hoppas jag jag börjar redan nu ni kommer inte känna igen er!! Men jag kommer jämföra och byta lite då och då!! Vad säger ni 20 sidor?! Men snart har jag väl 30 vad ska jag göra då?! :))

Av Julia - 10 augusti 2012 11:12

Ni börjar med att ta ett hamburgebröd helst friscobröd sen lägger du dem i rosten en liten stund. När den är klar lägger du den på en liten tallrik och bre den. Serveras med proviva jordgubb och rabarber juice! Mättande och gott!!

Av Julia - 10 augusti 2012 10:38

Nu ska jag äta frukost sen ska jag till stallet! Synd bara att det regnar! Vi får nog ha de inne ett tag. Ni kommer få se mitt frukost resept snart!

Av Julia - 10 augusti 2012 10:38

Nu ska jag äta frukost sen ska jag till stallet! Synd bara att det regnar! Vi får nog ha de inne ett tag. Ni kommer få se mitt frukost resept snart!

Rullande text ;D

Välkommen till min blogg!

Funny!

Presentation


Hejsan! Jag heter Julia är 11 somrar och har fått epilepsi. Såklart jag skriver en del om det men jag är en vanlig person som skriver mycket om hästar och fashion! Hoppas du gillar min blogg. Intressen: MUSIK, DANS, TEATER, HÄSTAR, MODE, NAGELDESIGN M.M!!

Länkar

gotti gotti!

VILKEN ÄR DIN GOTTI GOTT FAVORIT?
 CHIPS.
 Nappar
 saltlakris
 surlakris
 sötlakris
 choklad
 klubba
 pockorn
 sockervadd
 suranappar
 gele`
 Grönsaker och dipp.
 Annat.

©

 

jdjkadflsjgodfi

Senaste inläggen

instagram

 

A magic clock!

Gästbok

Frågerutan!

37 besvarade frågor

Swedish?

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Regn!!

...

Winking Line Smiley

Rolig hamster xD

LEK MED HAMSTERN HAHA, ROLIG HAMSTER xD

Ovido - Quiz & Flashcards