MEEE!

Alla inlägg under augusti 2012

?

Av Julia - 16 augusti 2012 10:47

Videoklippet funkade inte!! Prövar igen har en seg dator!



  Här är yotube versionen;





HOPPAS DET FUNKAR! :)) KRAMIS!

Av Julia - 16 augusti 2012 10:38

bloggar på en data nu!!! Jaja, vad härligt det känns! Har bloggat från mobilen hela tiden! JAJA HÄR KOMMER VIDEOKLIPPET! P.S DET ÄR JAG!    


Var den grym? Bjuder på en bild :)!


 

Ah!

Av Julia - 16 augusti 2012 10:28

Jag skrev inget inlägg igår!!! Vad hände??? Ursäkta mig! Men jag hade inte tid, men nu är jag hemma och ni ska få se en stor överraskning! Veckans klipp! Jag har inte haft en dator förut så jag har inte kunnat lägga ut veckans sötis och veckans klipp! Man ursäktar..Men idag kommer jag skriva mycket! Jag lovar! Passa på att fråga massor av frågor jag svarar på allt! Så kom igen! Nu kör vi! Snart...

:)

Av Julia - 14 augusti 2012 20:26

Jag är trött från igår och nu kommer vi hem sent idag också! Jag längtar tills jag kommer fram! :) (:

Av Julia - 14 augusti 2012 19:00

Köpte nya solisar på statiol för 179 kronor i rayban stil.

Av Julia - 14 augusti 2012 17:46

Nu åker jag hem! Kommer hem sent ikväll. Eller sent inatt! Tog inte så mycket bilder men jag har några. Vi åt kycklingwrap med ceasar dressing, det var gott fast jag gillade tydligen inte ceasardressing.... Jag åt upp ändå! Sen badade vi från en brygga.

Av Julia - 14 augusti 2012 12:19

:). Snart är vi framme i Skanör det är bara två km kvar. Oj, nu är vi i skanör nu ska jag bada med min kompis jag tar självklart bilder och lägger upp här! Sen när jag sitter i bilen! Hoppas ni har det bra! Jag är jättetrött men glad ändå! Nu ska vi bara åka till stranden! Nu parkerar vi! Så vi syns! Det ser ut som ett sagohus, huset där mina kompisar bor! Sagohus i ett sagoland!

Av Julia - 14 augusti 2012 12:19

:). Snart är vi framme i Skanör det är bara två km kvar. Oj, nu är vi i skanör nu ska jag bada med min kompis jag tar självklart bilder och lägger upp här! Sen när jag sitter i bilen! Hoppas ni har det bra! Jag är jättetrött men glad ändå! Nu ska vi bara åka till stranden! Nu parkerar vi! Så vi syns! Det ser ut som ett sagohus, huset där mina kompisar bor! Sagohus i ett sagoland!

Rullande text ;D

Välkommen till min blogg!

Funny!

Presentation


Hejsan! Jag heter Julia är 11 somrar och har fått epilepsi. Såklart jag skriver en del om det men jag är en vanlig person som skriver mycket om hästar och fashion! Hoppas du gillar min blogg. Intressen: MUSIK, DANS, TEATER, HÄSTAR, MODE, NAGELDESIGN M.M!!

Länkar

gotti gotti!

VILKEN ÄR DIN GOTTI GOTT FAVORIT?
 CHIPS.
 Nappar
 saltlakris
 surlakris
 sötlakris
 choklad
 klubba
 pockorn
 sockervadd
 suranappar
 gele`
 Grönsaker och dipp.
 Annat.

©

 

jdjkadflsjgodfi

Senaste inläggen

instagram

 

A magic clock!

Gästbok

Frågerutan!

37 besvarade frågor

Swedish?

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Regn!!

...

Winking Line Smiley

Rolig hamster xD

LEK MED HAMSTERN HAHA, ROLIG HAMSTER xD

Ovido - Quiz & Flashcards