MEEE!

Alla inlägg under augusti 2012

Av Julia - 11 augusti 2012 18:37

Gud Foki är så duktig på att blogga, inte bara inlägget utan mer att hon har snygg design! Och så har hon en egen shop fokiwa.net verkligen bravo bravo! Igentligen var det inte Foki jag skulle prata om men jag råkade kolla in igen och WOW ;) liksom. Jaja, jag har varit på wakeboard/wakeskates väldigt länge men det var kul! Så himla fint väder! :)) Alla fall i Sverige. Det kunde gärna var minst 30 grader varmt! Jag älskar varmt!! ;) Om man har mycket vatten vid hands!

Bilder från kvällen

Av Julia - 11 augusti 2012 14:59

Man får väl passa på att sola när det ÄNTLIGEN är stekhett!

Av Julia - 11 augusti 2012 14:59

Man får väl passa på att sola när det ÄNTLIGEN är stekhett!

Av Julia - 11 augusti 2012 14:36

Nu kollar vi på wakeboard SM, det finns till och med 7-9 åringar som tävlar. De voltar med brädan! COOLT!

Nu är det wakeskates det är samma sak det är bara att man inte sitter fast med fötterna på brädan så man får snurra den på vattnet och försöka hålla fast den!

Av Julia - 11 augusti 2012 13:13

Jag har lite batteri får ladda sen kan jag blogga mer! Här kommer kändisbilder!

Av Julia - 11 augusti 2012 12:35

Nu är allt klart! Frågan är bara vad var snyggats? Svara i kommentar 1 eller 2?

Av Julia - 10 augusti 2012 13:45

Nu ska jag sopa och mocka efter hästarna! Jag ledde precis ut de till hagen! Jag ska fixa det andra... Snart!

Av Julia - 10 augusti 2012 13:45

Nu ska jag sopa och mocka efter hästarna! Jag ledde precis ut de till hagen! Jag ska fixa det andra... Snart!

Rullande text ;D

Välkommen till min blogg!

Funny!

Presentation


Hejsan! Jag heter Julia är 11 somrar och har fått epilepsi. Såklart jag skriver en del om det men jag är en vanlig person som skriver mycket om hästar och fashion! Hoppas du gillar min blogg. Intressen: MUSIK, DANS, TEATER, HÄSTAR, MODE, NAGELDESIGN M.M!!

Länkar

gotti gotti!

VILKEN ÄR DIN GOTTI GOTT FAVORIT?
 CHIPS.
 Nappar
 saltlakris
 surlakris
 sötlakris
 choklad
 klubba
 pockorn
 sockervadd
 suranappar
 gele`
 Grönsaker och dipp.
 Annat.

©

 

jdjkadflsjgodfi

Senaste inläggen

instagram

 

A magic clock!

Gästbok

Frågerutan!

37 besvarade frågor

Swedish?

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Regn!!

...

Winking Line Smiley

Rolig hamster xD

LEK MED HAMSTERN HAHA, ROLIG HAMSTER xD

Ovido - Quiz & Flashcards