MEEE!

Alla inlägg under juli 2012

Av Julia - 22 juli 2012 10:27

Hej!! Jag vaknade nyss sommarlov är slut och jag är hungrig!! Jag hoppas att ni tycker det är normalt att gå upp nu... På sommarlovet lägger jag mig sent och går upp sent! Eller så lägger jag mig tidigt och går upp sent! Jag skulle vilja att jag hyrde häst!! Då skulle jag gå upp tidigt och gå till stallet! Gud vad mysigt!!!! :) Hejdå!!

Av Julia - 20 juli 2012 13:38

Sol: Gud vad skönt här sitter jag i solen med mobilen i handen och nästan somnar i solstolen. Dem flesta kan väl hålla med om att sommarn är bäst! Vind: Vind är härligt men det är nästan helt vindstilla men med vindputsar som viskar sommar i mitt högra öra! :) Vatten: Wihoo!!!! Här ligger jag på mage i bikini på min Vattenkana!!! Wihoo! Ska äta pizza nu!

Av Julia - 20 juli 2012 12:56

Tjabba! Heej jag är på mitt landställe där det är skinande sol! Jag vet inte hur många grader det är men mer än + 20 grader celcius. I solen är det supervarmt! Man ska passa på och njuta!!! :) Hejdå! //Julia

Av Julia - 20 juli 2012 12:38

På söndag avslöjas veckans blogger men om ingen anmält sig blir det ingen veckans blogger! Det är bara en som har anmält sig. Du som vinner kommer ju få en länkning i slutet av varje inlägg i en vecka från och med nu. Om du redan vart med kan du ändå va med igen. Sen kommer det stå i menyavdelningen för alltid! Om inte bloggen raderas om tusen år!! Jaja. Kom igen! Kommentera inlägget! Sötisen Beata!

Av Julia - 20 juli 2012 12:29

Heej! Jag fyller år snart! Jag ska åka till Göteborg DÅ och gå på Liseberg DÅ! Jag tänkte visa en teckning som jag ritat... Med fler!

Av Julia - 19 juli 2012 22:27

Hej !! Jag har kommitt hem från en kompis!! Jag sov över där och red fin fina hästar! I love Horses! Ja, tja det har inte blivit så många inlägg med det finns annat som måste göras... Eller i allafall också vill göras! . Ni som är uppe lite till: ha det mysigt! Ni som redan sover: Sov så sött! .
Ni som vilar: Godnatt ha det bra!


//Julia!!! ?

Av Julia - 17 juli 2012 21:02

Kul med bilder! :D

Av Julia - 17 juli 2012 20:51

Här kommer mer bilder! Jag ser ledsen ut men jag är glad!

Rullande text ;D

Välkommen till min blogg!

Funny!

Presentation


Hejsan! Jag heter Julia är 11 somrar och har fått epilepsi. Såklart jag skriver en del om det men jag är en vanlig person som skriver mycket om hästar och fashion! Hoppas du gillar min blogg. Intressen: MUSIK, DANS, TEATER, HÄSTAR, MODE, NAGELDESIGN M.M!!

Länkar

gotti gotti!

VILKEN ÄR DIN GOTTI GOTT FAVORIT?
 CHIPS.
 Nappar
 saltlakris
 surlakris
 sötlakris
 choklad
 klubba
 pockorn
 sockervadd
 suranappar
 gele`
 Grönsaker och dipp.
 Annat.

©

 

jdjkadflsjgodfi

Senaste inläggen

instagram

 

A magic clock!

Gästbok

Frågerutan!

37 besvarade frågor

Swedish?

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Regn!!

...

Winking Line Smiley

Rolig hamster xD

LEK MED HAMSTERN HAHA, ROLIG HAMSTER xD

Ovido - Quiz & Flashcards