MEEE!

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Julia - 9 juli 2012 12:15

Hej!! Jag har frågestund nu då jag svarar på hur många frågor om helst samtidigt som jag gör en massa inlägg! Häng kvar så att du inte missar något!

imgur.com" alt="" />
Av Julia - 9 juli 2012 10:49

Gomorron! Ja ni kanske vaknade för Länge sen..... Men jag vaknade nyss! xD Så godmorgon alla piggisar llatmaskar och sömntutor som jag! Jag kommer snart att få en jättefin header!!!!!! Tror jag men jag vill bara länka några bloggar först: En blogg msp och där kollade jag in nyss och tyckte den var kul fiffi300.bloggplatsen.seAnledning: hon hjälper en med bloggen och hon har även roliga inlägg och en cool knasig header och sisst men inte minst är hon en bra bloggare med fina bilder! Grattis.En riktigt bra blogg med fina bilder och inlägg lovisasbilder.blogg.se Anledning : Hon har en jättebra blogg med hemlig design och så superfina bilder man kan kika in där och se alla hennes magiska bilder! Tyvärr har hon lagt ner bloggen på ett sätt så hon skriver inga inlägg mer. Men den är jättebra. Så kika gärna in! Hurra!En bra blogg med Lovisa på lovisasbilder fast med fler. Everybodies.blogg.seAnledning: kolla in Lovisa är jättekduktig så den här bloggen är säkert också bra jag har inte följt den riktigt som med lovisasbilder men kolla in ändå. En ny blogg! Vänbloggar:Coola-hallonet.bloggplatsen.seEllen-pellen.bloggplatsen.seRocksen.bloggplatsen.se (jag är med)Kompisar-4ever.bloggplatsen.se (jag är med) Snälla kolla på alla mina bloggar som jag skrivit här!!

imgur.com" alt="" />

Rullande text ;D

Välkommen till min blogg!

Funny!

Presentation


Hejsan! Jag heter Julia är 11 somrar och har fått epilepsi. Såklart jag skriver en del om det men jag är en vanlig person som skriver mycket om hästar och fashion! Hoppas du gillar min blogg. Intressen: MUSIK, DANS, TEATER, HÄSTAR, MODE, NAGELDESIGN M.M!!

Länkar

gotti gotti!

VILKEN ÄR DIN GOTTI GOTT FAVORIT?
 CHIPS.
 Nappar
 saltlakris
 surlakris
 sötlakris
 choklad
 klubba
 pockorn
 sockervadd
 suranappar
 gele`
 Grönsaker och dipp.
 Annat.

©

 

jdjkadflsjgodfi

Senaste inläggen

instagram

 

A magic clock!

Gästbok

Frågerutan!

37 besvarade frågor

Swedish?

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Regn!!

...

Winking Line Smiley

Rolig hamster xD

LEK MED HAMSTERN HAHA, ROLIG HAMSTER xD

Ovido - Quiz & Flashcards