MEEE!

Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Julia - 10 juli 2012 18:14

Hej! Vi var nere vid hamnen och åt glass, jag valde en coca cola flaska ändå var så törstiga har inte kunnat lägga upp någon bild för jag bloggar inte från en data. I morgon har jag ridläger!!! Okej det här är sjunde inlägget idag nå..... Jag börjar bli bättre på att göra fler inlägg än bara ett per dag eller mindre ;p. Men imorgon blir det mer fokus på stallet och så en mobiler och datan. Alltså inte många inlägg tror jag. Det där med designen! Kom igen snälla pröva!! Jag säljer den faktiskt GRATIS. Inte en ända värkar vilja pröva :p ... Jag ska kolla mailen kom ihåg att du kan maila mig på julanjuliasblogg@hotmail.se okejj. Hejdå! imgur.com" alt="" />

Av Julia - 10 juli 2012 16:07

Jag ska gå en prommis nu köpa lite glass och spela flipperspel. Gött! Tänker på vilken glass jag ska välja :pHa det så bra det här kanske är sista inlägget för idag. Det här är 6:te inlägget för idag. Ha det bra!!!!!!imgur.com" alt="" />

Av Julia - 10 juli 2012 14:17


glitter-graphics.comSöta!!!! :)

imgur.com" alt="" />
Av Julia - 10 juli 2012 14:15

Heej! Nu får ni börja kommentera ni som vill ha chansen till att bli veckans bloggare. Alla de som kommenterat kommer jag välja ut någon shyst med fin blogg och personlighet lycka till.... Vem som blir veckans bloggen avslöjas på söndag.imgur.com" alt="" />

Av Julia - 10 juli 2012 13:07

Hej! Nu är det lunchtid men ingen har något förslag på vad vi ska äta. I allafall igår var jag på torp typ hela dagen och köpte lite nödvändiga grejer till sommarstugan som vi tänkte köpa en studsmatta men det fanns ingen som var lagom stor och med nät. Vi köpte i allafall penslar och rollar papper till såhär golvet när man målar och tio tejprullar. Men nu går vi till det roliga grejerna crocket, ridkläder för jag hade inte hittat mina hemma så jag fick köpa nya till ridlegerna jag ska på. En marinblå snygg hjälm! Ett par marinblå snygga ridbyxor! Ett par marinblå snygga häststrumpor! Jag önskar mig också i present en marinblå säkerhetsväst och en vit tröja under säkerhetsvästen. Jag fick också svarta vanliga ridskor. Imorgon har jag ridläger. Och i Augusti ska jag på ett till ridläger med en kompis, som börjar på E. Men tänker inte säga vem... Vet inte om jag får. Jag fyller snart år faktiskt!!!! Inte så här jätte snart men alltså ganska snart..... I Juli...:). P.s bläddra ner till design inte design två bara design. D.s;) kram!

imgur.com" alt="" />
Av Julia - 10 juli 2012 10:46

Kolla på inlägget under!!! Jag vet att min header är lite ful men jag kan göra snygga headers! Viktigt kolla på inlägget under. Please! ;)

imgur.com" alt="" />
Av Julia - 10 juli 2012 10:25

Hej nu börjar jag sälja Gratis design! Ni som har moviestarplanet får betala en auto till lissi 17. Ni kan välja att ta bort saker ni inte vill ha men det ni kan få ärJättesnygg header. Regnande saker från menyn, hela menyn,färger,text,klocka,bakgrund och allting du vill ha. Det fixar jag jättelätt. Kommentera mig på detta inlägg. Eller om du vill skicka det privat skicka då till min bloggmail jullanjuliasblogg@hotmail.se dit kan du skicka bilderna jag ska använda och inspirationen. Skicka också vilka färger du vill ha och om du gillar tex. Rymden, hjärtan,stjärnor,blommor,dödskallar eller vad du nu kan gilla. Jag blir jätteglad om du vill få det här jag lovar att jag kan fixa. Om du har en msp blogg behöver du inte skicka några bilder utan jag behöver bara veta ditt msp namn så att vi kan bli vänner. För då kan jag ta skärmavbilder och fixa till dem snyggt i några program. Jag är väldigt tacksam för dig som vill pröva det är ju GRATIS. Snälla.Jullanjuliasblogg@hotmail.se
Tack!

imgur.com" alt="" />

Rullande text ;D

Välkommen till min blogg!

Funny!

Presentation


Hejsan! Jag heter Julia är 11 somrar och har fått epilepsi. Såklart jag skriver en del om det men jag är en vanlig person som skriver mycket om hästar och fashion! Hoppas du gillar min blogg. Intressen: MUSIK, DANS, TEATER, HÄSTAR, MODE, NAGELDESIGN M.M!!

Länkar

gotti gotti!

VILKEN ÄR DIN GOTTI GOTT FAVORIT?
 CHIPS.
 Nappar
 saltlakris
 surlakris
 sötlakris
 choklad
 klubba
 pockorn
 sockervadd
 suranappar
 gele`
 Grönsaker och dipp.
 Annat.

©

 

jdjkadflsjgodfi

Senaste inläggen

instagram

 

A magic clock!

Gästbok

Frågerutan!

37 besvarade frågor

Swedish?

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Regn!!

...

Winking Line Smiley

Rolig hamster xD

LEK MED HAMSTERN HAHA, ROLIG HAMSTER xD

Ovido - Quiz & Flashcards