MEEE!

Alla inlägg den 22 juli 2012

Av Julia - 22 juli 2012 14:33

Hejdå! Nu ska jag åka bil till göteborg eftersom att jag fyller år snart!! Hejdå!!!

Av Julia - 22 juli 2012 14:18

imgur.com" alt="" /> Hej snälla kommentera jag vill se vilka som kollar på min blogg... :) om ni har en fråga kan ni ju skriva den på bloggen eller så kan du skicka den till imgur.com" alt="" />

Av Julia - 22 juli 2012 13:59

Haj, hej, tjabba,tjena,hallå konstiga namn mina inlägg heter men jaja! imgur.com" alt="" />

Av Julia - 22 juli 2012 13:55

Jag sitter i soffan och bloggar medans min lillebror spelar sly 3 och min storebror spelar minecraft. Vi ses om typ 1 minut ;)

Av Julia - 22 juli 2012 13:48

Igår köpte vi en båt som vi körde ut med och sen fiskade vi. Sen när vi var hemma kom några gäster, kompisar till oss! Det var igår typ!

Av Julia - 22 juli 2012 13:30

1. Favorite animal: Häst!(favorit djur)2. Favorite parfym: hollister caifornia crescent bay. Rosa med blommor.(Favorit parfym)3.favorite sport: Dans och ridning. (favorit sport)4. Favorite music: vet inte!!(favorit musik)5.Favorite actress: Adriana grande( victorius) (cat) (favorit skådespelerska)6. Favorite tv: victorius, icarly,lycka till Charlie, big time rush, m.m(favorit tvprogram)7. Favorite magazine: Julia! (favorit tidning)8. Favorite name: Jag vet inte! (favorit namn)9. Favorit seasons: sommar! (favorit årstid)10. Favorite movie: jag vet inte! (favorit film)...Hejdå!

Av Julia - 22 juli 2012 13:27

Hej! Alla som kollar på bloggen snälla skriv en kommentar typ, hej....! Ni förstår. Ni får gärna maila mig också på Jullanjuliablogg@hotmail.se Hejdå! ....... Mail!

Av Julia - 22 juli 2012 13:23

Idag är det exakt ett år sen det hemska hände i Norge. Du kanske har hört det på radio eller så.. Jag är glad för att det är slut på det nu!.......Hejdå!

Rullande text ;D

Välkommen till min blogg!

Funny!

Presentation


Hejsan! Jag heter Julia är 11 somrar och har fått epilepsi. Såklart jag skriver en del om det men jag är en vanlig person som skriver mycket om hästar och fashion! Hoppas du gillar min blogg. Intressen: MUSIK, DANS, TEATER, HÄSTAR, MODE, NAGELDESIGN M.M!!

Länkar

gotti gotti!

VILKEN ÄR DIN GOTTI GOTT FAVORIT?
 CHIPS.
 Nappar
 saltlakris
 surlakris
 sötlakris
 choklad
 klubba
 pockorn
 sockervadd
 suranappar
 gele`
 Grönsaker och dipp.
 Annat.

©

 

jdjkadflsjgodfi

Senaste inläggen

instagram

 

A magic clock!

Gästbok

Frågerutan!

37 besvarade frågor

Swedish?

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Regn!!

...

Winking Line Smiley

Rolig hamster xD

LEK MED HAMSTERN HAHA, ROLIG HAMSTER xD

Ovido - Quiz & Flashcards