MEEE!

Alla inlägg den 10 maj 2013

Av Julia - 10 maj 2013 11:14

Instagram: thefooojuliabieber
Videofyme: Jullanjulia1234

Av Julia - 10 maj 2013 11:10

Jag kom till mitt landställe igår ungefär kl. halv tre. Idag så var jag väldigt trött så jag gick ner och åt frukost typ halv elva. Just nu är kl. 11:06 och jag sitter i kökssoffan. Jacob och mamma är & springer men när Jacob kommer tillbaka ska vi åka till ett badhus här som heter tummlaren. (Jacob är min storebror.) Jag kommer lägga upp lite bilder om jag kan sen från när jag badar. Soligt väder, sitter i en OnePiece inomhus, gör inte så mycket. Jag dansade i onsdags på maxim teatern! Och där var Felix Sandman som är med i the fooo! (Han går på min dansskola) Han pussade mig på kinden och gav mig en autograf! Skicka in mer förslag till namn på bloggen tack ^^

Rullande text ;D

Välkommen till min blogg!

Funny!

Presentation


Hejsan! Jag heter Julia är 11 somrar och har fått epilepsi. Såklart jag skriver en del om det men jag är en vanlig person som skriver mycket om hästar och fashion! Hoppas du gillar min blogg. Intressen: MUSIK, DANS, TEATER, HÄSTAR, MODE, NAGELDESIGN M.M!!

Länkar

gotti gotti!

VILKEN ÄR DIN GOTTI GOTT FAVORIT?
 CHIPS.
 Nappar
 saltlakris
 surlakris
 sötlakris
 choklad
 klubba
 pockorn
 sockervadd
 suranappar
 gele`
 Grönsaker och dipp.
 Annat.

©

 

jdjkadflsjgodfi

Senaste inläggen

instagram

 

A magic clock!

Gästbok

Frågerutan!

37 besvarade frågor

Swedish?

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Kategorier

Regn!!

...

Winking Line Smiley

Rolig hamster xD

LEK MED HAMSTERN HAHA, ROLIG HAMSTER xD

Ovido - Quiz & Flashcards