MEEE!

Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av Julia - 8 oktober 2013 14:13

Idag så tog jag ledigt för att repa till världens barn galan som jag ska skriva om i detta inlägget. Så det var ju ganska nice att komma till rasten+en liten NOlektion. Vi träffade Laleh och pratade lite och sjöng ännu mer, så det var ju kul.

Galan kommer vara på fredag på kanal SVT1 eller som jag säger, ettan. Den håller på kl.18:15-19:15 (då är jag ej med)/20:00-21:00 (då jag är med.) Vi är inte med länge utan endast kanske en minut knappt och sjunger samma "ord" om och om igen. Vi sjunger med Laleh. Vi ska vara där hela fredagen iaf och jag kanske tar bilder. Men förvänta er inte mycket för jag är bara med lite men jag är ändå viktig. Bara inte viktigast. Plus att jag tycker det är kul, huvudsaken.

Tidigare månad - Senare månad

Rullande text ;D

Välkommen till min blogg!

Funny!

Presentation


Hejsan! Jag heter Julia är 11 somrar och har fått epilepsi. Såklart jag skriver en del om det men jag är en vanlig person som skriver mycket om hästar och fashion! Hoppas du gillar min blogg. Intressen: MUSIK, DANS, TEATER, HÄSTAR, MODE, NAGELDESIGN M.M!!

Länkar

gotti gotti!

VILKEN ÄR DIN GOTTI GOTT FAVORIT?
 CHIPS.
 Nappar
 saltlakris
 surlakris
 sötlakris
 choklad
 klubba
 pockorn
 sockervadd
 suranappar
 gele`
 Grönsaker och dipp.
 Annat.

©

 

jdjkadflsjgodfi

Senaste inläggen

instagram

 

A magic clock!

Gästbok

Frågerutan!

37 besvarade frågor

Swedish?

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Kategorier

Regn!!

...

Winking Line Smiley

Rolig hamster xD

LEK MED HAMSTERN HAHA, ROLIG HAMSTER xD

Ovido - Quiz & Flashcards