MEEE!

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2013

Ridinlägg

Av Julia - 25 augusti 2013 09:57

Här kommer ett lite försenat blogginlägg om ridningen i Fredags, men hoppas det är okej ändå. :-)


Det kändes så annorlunda mot J4;an (J4;an är grupp 4 i ridningen, ni kommer nog förstå. Ungefär som att säga grupp ett, två, tre, fyra och FEM) Som sagt, det var så annorlunda att stå där och höra orden J5. Typ den proffsigaste gruppen och ett så stort steg från dom lugna, JN, J1, J2, J3, J4.. och sen kommer J5. Vilken respekt man får. Både på läktaren och av läraren.


Och apropå läraren så har vi fått världens bästa lärare, Wavva, eller Vavva, det bror på hur människan nu stavar sitt coola namn. Hon är så mycket proffsigare, ger oss själförtroende och ja, det känns som om jag lärde mig så mycket som helst nytt på bara första lektionen. No way att jag byter grupp helt enkelt. 


Plus att jag fick rida en helt underbar häst som jag aldrig ridigt förut, hon heter Apache och jag ser verkligen fram emot att rida henne nästa vecka. Det känns t.o.m lite långt att vänta till nästa Fredag gud vad lång tid!!, haha. Det var helt fantastiskt och man kände vilket tempo hon hade inom sig, ska bli sjukt kul att hoppa henne! Eftersom jag är mycket av en hopptjej. 


Fick mycket possitiv kritik så jag kände mig ganska nöjd sådär början av terminen. 


Kommer nog skriva upp mycket om olika hästar jag ridit med en bild på hästen i menyn, så om du vill läsa mer är det bara att kolla. Det blir helt enkelt enklare så för nya läsare som undrar var dom är.


Kramis

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 14 oktober 2013 20:04

Det blir inget mer blogginlägg här... EVER. Jag är ledsen friends,   men jag har startat en bättre blogg. På horseworld. Gå in på den bara.    Fortsätt bara att vara snälla och fina bloggläsare på nytt. Lämna en kommentar   eller två? Iaf...

Av Julia - 8 oktober 2013 14:13

Idag så tog jag ledigt för att repa till världens barn galan som jag ska skriva om i detta inlägget. Så det var ju ganska nice att komma till rasten+en liten NOlektion. Vi träffade Laleh och pratade lite och sjöng ännu mer, så det var ju kul. Gal...

Av Julia - 7 oktober 2013 19:35

Nu tänkte jag skriva ett par grejer som kanske är lite roliga att veta som jag inte sagt. ?Jag äter glutenfritt. Jag har gjort det ganska länge och vet inte varför jag inte sagt det men.. Ja. Jag äter glutenfritt för att det är bra för min epileps...

Av Julia - 30 september 2013 21:11

Nej, det året har redan varit! Men imorgon så firar min skola 90år och då ska vi klä ut oss som dom på 1920talet såg ut, vi ska också gå runt en lång parad med egengjorda flaggor haha. Jag älskar sådana här larviga firande haha! Och eftersom vi är st...

Av Julia - 29 september 2013 09:42


Idag är det ju fria åk och fri entré typ för dom som har gröna kort!! Och dom som inte har det, kostar det bara 130kr för att både gå in och åka typ EVERYTHING. Jag ska dit med min kompis Gabbi, vi ska hänga över låset när Grönan öppnar 12.00 Ell...

Rullande text ;D

Välkommen till min blogg!

Funny!

Presentation


Hejsan! Jag heter Julia är 11 somrar och har fått epilepsi. Såklart jag skriver en del om det men jag är en vanlig person som skriver mycket om hästar och fashion! Hoppas du gillar min blogg. Intressen: MUSIK, DANS, TEATER, HÄSTAR, MODE, NAGELDESIGN M.M!!

Länkar

gotti gotti!

VILKEN ÄR DIN GOTTI GOTT FAVORIT?
 CHIPS.
 Nappar
 saltlakris
 surlakris
 sötlakris
 choklad
 klubba
 pockorn
 sockervadd
 suranappar
 gele`
 Grönsaker och dipp.
 Annat.

©

 

jdjkadflsjgodfi

Senaste inläggen

instagram

 

A magic clock!

Gästbok

Frågerutan!

37 besvarade frågor

Swedish?

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Kategorier

Regn!!

...

Winking Line Smiley

Rolig hamster xD

LEK MED HAMSTERN HAHA, ROLIG HAMSTER xD

Ovido - Quiz & Flashcards