MEEE!

Alla inlägg under juli 2013

Av Julia - 6 juli 2013 11:49

Hej bloggen! Jag vill bara tipsa om en gratis sida som ger oss alla en chans till framgång inom bloggvärlden. Hur gammal du än är så har du chansen, grymt va? Nu undrar ni säkert, vadå framgång? Jo, du har en chans att få sponsorer bara genom att registrera dig och skriva lite om din blogg genom att trycka på länken längst ner i inlägget! Vet du inte vad en sponsor är? Låt mig då förklara. Det är en person eller ett företag som ger dig produkter för att t.ex få reklam genom ett inlägg eller bloggtävling! (AKA giveaway) Vi har hört talas om detta förut men det har alltid visat sig kosta pengar eller något svårt moment! Men här så är allt dom kräver typ tio minuter av ditt liv för att skriva vad din blogg heter m.m Vem vill inte det? Okej, ni fattar den här sidan är grym! Så vad väntar du på? REGISTRERA DIG NU!

 

                     BLI SPONSRAD NU, KLICKA!


Rullande text ;D

Välkommen till min blogg!

Funny!

Presentation


Hejsan! Jag heter Julia är 11 somrar och har fått epilepsi. Såklart jag skriver en del om det men jag är en vanlig person som skriver mycket om hästar och fashion! Hoppas du gillar min blogg. Intressen: MUSIK, DANS, TEATER, HÄSTAR, MODE, NAGELDESIGN M.M!!

Länkar

gotti gotti!

VILKEN ÄR DIN GOTTI GOTT FAVORIT?
 CHIPS.
 Nappar
 saltlakris
 surlakris
 sötlakris
 choklad
 klubba
 pockorn
 sockervadd
 suranappar
 gele`
 Grönsaker och dipp.
 Annat.

©

 

jdjkadflsjgodfi

Senaste inläggen

instagram

 

A magic clock!

Gästbok

Frågerutan!

37 besvarade frågor

Swedish?

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Kategorier

Regn!!

...

Winking Line Smiley

Rolig hamster xD

LEK MED HAMSTERN HAHA, ROLIG HAMSTER xD

Ovido - Quiz & Flashcards