MEEE!

Alla inlägg den 27 september 2012

Av Julia - 27 september 2012 20:32

Hej det är torsdag idag! Idag hade vi vikarie. Hon var snäll! Blev klar med veckans mål i mateboken och gjorde en Vincent tekning. Vi hade också oregentering. Iaf. Ni fick just se hur man gör en donut. Donuts finns i olika storlekar och färger. Ta den färg som mest ser ut som din hårfärg, så minskar risken att den ska synas. :)) Ser på kockarnas kamp nu! Hejar på STEFANO!

Av Julia - 27 september 2012 20:23

Såhär ser en donut ut!

P.s Jag rekommenderar verkligen att använda hårnålar.

Av Julia - 27 september 2012 20:09

Vad är en donut? Hur gör man en? Här får du veta. Donut betyder munk. Det här är en hårgrej som man kan göra knutar/bollar enklare. Du behöver hårnålar finns på glitter. Donut finns också på glitter. Två gummisnoddar finns på glitter. :) 1 gör en tofs där du vill att knuten ska vara. Trä över donuten. Täck över donuten helt och snurra runt de övriga håret. Sätt på ännu en hårsnodd och om du vill att det ska sitta helt använd även hårnålar. Tips: glimma till frisyren med pärlor och stenar!

Av Julia - 27 september 2012 19:28

Idag har jag haft en hög tofs. Rakt på sidorna och luggen ned!

Rullande text ;D

Välkommen till min blogg!

Funny!

Presentation


Hejsan! Jag heter Julia är 11 somrar och har fått epilepsi. Såklart jag skriver en del om det men jag är en vanlig person som skriver mycket om hästar och fashion! Hoppas du gillar min blogg. Intressen: MUSIK, DANS, TEATER, HÄSTAR, MODE, NAGELDESIGN M.M!!

Länkar

gotti gotti!

VILKEN ÄR DIN GOTTI GOTT FAVORIT?
 CHIPS.
 Nappar
 saltlakris
 surlakris
 sötlakris
 choklad
 klubba
 pockorn
 sockervadd
 suranappar
 gele`
 Grönsaker och dipp.
 Annat.

©

 

jdjkadflsjgodfi

Senaste inläggen

instagram

 

A magic clock!

Gästbok

Frågerutan!

37 besvarade frågor

Swedish?

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Regn!!

...

Winking Line Smiley

Rolig hamster xD

LEK MED HAMSTERN HAHA, ROLIG HAMSTER xD

Ovido - Quiz & Flashcards