MEEE!

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Julia - 9 mars 2012 15:02

Nu är bloggen lite roligare :D!  Nu kommer det hjärtan och nallar ner för bloggen!

Av Julia - 9 mars 2012 14:57

Jag ska bara pröva en sak....!



  

















Av Julia - 9 mars 2012 14:30

Hej! Nu är jag hemma från skolan, jag har inte skrivit så mycket men jag har fixat fallande hjärtan på bloggen!

Vill du veta hur man gör? Okej, jag läste från en annan tjejs blogg hur man gjorde så;


Att först går man in på www.glitter-grahicks.com

Sen trycker du på:



Där kan du välja vad som helst! Sen trycker du på front size där väljer du small.


Sen väljer du vilken du vill ha. Vad som helst!


Sen trycker du på generate Code! Sen kopierar du det!


Då kanske du undrar hur får man in det på bloggen?


Jo man går in i INSTÄLLNINGAR och trycker på Menyavdelningar och väljer Html kod eller vad det heter...


Sen klistra in klarrt!




!

Rullande text ;D

Välkommen till min blogg!

Funny!

Presentation


Hejsan! Jag heter Julia är 11 somrar och har fått epilepsi. Såklart jag skriver en del om det men jag är en vanlig person som skriver mycket om hästar och fashion! Hoppas du gillar min blogg. Intressen: MUSIK, DANS, TEATER, HÄSTAR, MODE, NAGELDESIGN M.M!!

Länkar

gotti gotti!

VILKEN ÄR DIN GOTTI GOTT FAVORIT?
 CHIPS.
 Nappar
 saltlakris
 surlakris
 sötlakris
 choklad
 klubba
 pockorn
 sockervadd
 suranappar
 gele`
 Grönsaker och dipp.
 Annat.

©

 

jdjkadflsjgodfi

Senaste inläggen

instagram

 

A magic clock!

Gästbok

Frågerutan!

37 besvarade frågor

Swedish?

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Regn!!

...

Winking Line Smiley

Rolig hamster xD

LEK MED HAMSTERN HAHA, ROLIG HAMSTER xD

Ovido - Quiz & Flashcards